Autor | Správy |
---|---|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTAhojte, máte už niekto skúsenosti so spotrebou na novom Outbacku? Predtým som mal Outback 2011 v manuále a spotrebu 6.0 - 6.2 l/100km - teraz s CVT na tých istých trasách a tými istými vodični sa hýbem okolo 7,8 l/100km. Motor nie je ešte úplnen zajazdený, má cca 5000km, ale aj tam mi to príde priveľa - a to ani nehovorím o dynamike, ktorá je v porovnaní s predchádzajúcim autom podstatne horšia
31.08.2015 15:55
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTAuto si neskusal kym si ho kupil ze sa ti zda slabe?
31.08.2015 17:15
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTCVT ma snahu zaradit co najskor najvyssi prevod. Ak sa da do manualu, tak toci nie na max tocivy moment/najnizsie mozne otacky, ale mozete z neho vypacit aj max vykon a potom uz je to ako na starych.
31.08.2015 22:45
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTpri benzinovom CVT (XV) mam skusenost, ze ak motor prilis vytocis na M a potom das vyssi stupen, tak jeden preskoci. skusal som co to da u nas na modelarskom letisku, mam to na videu s CVT sa treba naucit jazdit a ono sa to stylu jazdy uci samo. takze ked budes furt len jemne tlacit na plyn, tak bude lenive a pred podradenim bude dlhsie cakat, ci si to nahodou nerozmyslis. po servisnej prehliadke, kde odpoja baterku (aj po samotnom odpojeni baterky) sa CVT resetne a uci sa znova. ale myslim ze to neni ziadna nova info :) edit: sorry, som si neskoro uvedomil, ze pisem do temy pre diesel
01.09.2015 10:19
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTMarco: dehtový (=diesel) motor s CVT má většinou o půl litru větší spotřebu než s manuálem. V Brně v C&K mají několik otíků CVT+dehet a žádný se nedostane pod 7. Je to prý dáno tím, že CVT "šetří" DPF. Co se týče letargičnosti CVT, tak CVT ji má i nemá . Mám benzínovou plečku s CVT (Forester MY13 2.0i-L CVT), od 19.11.2014 mám ke dnešku najeto 75.000 km a CVT umí jet velice svižně a rychle reagovat, ale řidič mu musí trochu pomoci . Pokud potřebuješ rychle přidat, tak mačkání plynu na 100% jen způsobí to, že 1-2 vteřiny s enic neděje, potom se hodí maximální otáčky (slyšíš mixér) a cítíš jen slabý zátah. Je možnost podřazovat pomocí pádel, ale reakce CVT je dost "pomalá". Na to, aby CVT dostala druhý dech, tak stačí dvakrát rychle za s sebou prošlápnout plynový pedál a potom stisknout plyn na 75%. V ten okamžik CVT nepřemýšlí, co budeš chtít, hodí tam nejlepší poměr otáčky a zátah a i moje plečka krásně vystřelí (benzínová plečka klidně skočí na 6000 otáček, ale není to klasický mixér; režim "S" nepoužívám ). Toto zacházení s automatem jsem se naučil na šestihrnku (Legacy sedan 3.0 MY06 SpecB) a funguje to krásně i na CVT. U nás na SFC jsme to probírali a kluci stejný double-kick-down používají i na starých otících H6 (náš předseda VDC) i na novém otíkovi 3.6 (clay) a jsou plně spokojeni a potvrdili fungování. CVT se postupně učí a mohu potvrdit, že po najetí cca 60 tkm jsem zjistil, že mám v autě jiný motor .
02.09.2015 00:51
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTpar veci ku kachlovemu CVT a v XT.<br> vseobecne povedane, CVT prevodovka nema rada velke krutiace momenty - je uplne jedno, ci to je retaz, alebo sprosty remen. je to dane principom prenosu krutiaceho momentu na sukolie.veelke automobilky si uz strelilo do nohy kvoli tomu (audi/VW by o tom vedeli rozpravat romany).<br> CVT od subaru prislo sice z retazou, ale aj takmer inteligentnym software, ktory obmedzuje krutiaci moment - respektive jeho skokovy narast. je to evidentne na kachlovom motore, este viac na XT. das kickdown (je jedno ci cez pedal,alebo padla), motor vyleti do najvyssich otacok, vsetko huci a...a nic samozrejme, ono to potom pride, ale to trochu trva - ako ked pridavas potenciometrom pomaly hlas na radiu. <br> nie vzdy je to OK,ale clovek si zvykne. len to netreba porovnavat s manualom v XT, alebo kachliach. jednoducho je to poistka, aby CVT od subaru malo garantovanu nejaku zivotnost aj v pripade, ze za volantom sedi prasa <br> druha vec je spotreba. ja som este stale v soku s tejto veci v XT. s tym autom sa da kludne jazdit za 7l/100km (pri dodrziavani limitov v pohode spravim PD/BA/PD za 6,8l - co je pre mna uplne sokujuce).
02.09.2015 15:56
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVT
jasné, že som skúšal, aôle keďže vedľa mňa sedel predajca a nebol to ani trochu zabehnutý motor, tak som ho šetril
03.09.2015 16:57
|
|
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTKaždopádne vďaka za tipy, ako na CVT - dúfam, že niečo z toho platí aj na MY2015, aj keď je vraj udusený kvôli Euro6. Vyskúšam a dám vedieť.
03.09.2015 17:00
|
Professional Custom Essay Writing | 27.03.2024 jenniferkasmer |
Re: Svišťanie - pískanie - niekde z motora... | 26.03.2024 Ivanko |
Re: Svišťanie - pískanie - niekde z motora... | 26.03.2024 fotograf |
Re: Co som dnes urobil na svojom Subaru | 21.03.2024 ziziwrx |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3383 |
Členovia OZ: | 26 |
Autá: | 1242 |
Inzeráty: | 2006 |
Témy fóra: | 1854 |
Príspevky fóra: | 26172 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 100 |