Diskusné fórum

STK in d Slovakia

Autor Správy

Re: STK in d Slovakia

Zacinam temu STK, este sa neobjavila.

A to aj preto, lebo som v piatok bol s festerom na jednej nemenovanej v BB. A bol som celkom milo prekvapkaný z toho, ked technik po mojej kladnej odpovedi na jeho otazku, ci mi funguje 4x4 povedal, ze na brzdu ani nepojde. A skutocne, vsetko sa urobilo okrem testu brzd.

A tu je rozdiel oproti iným STK. Ked som bol v SN na STK este s legom, dva krat (raz pri prihlaseni auta po dovoze a druhy krat na beznej kontrole po 2 rokoch) ma na brzde meral. Po mojej otazke, ci sa nemoze nieco stat náhonu odpovedal technik, ze nie. Ze keby bol problem, ze auto samo vyhodi z brzdy.

Nooo, teraz si niesom isty, ci ist alebo neist na brzdu so stvorkolkou rozhoduje sam technik, alebo to maju jednotlive STKcky nejako poriesene.

Predpokladam ze STKaciek s brzdou pre auta 4x4 na SK spocitam na prstoch jednej ruky. Ake mate skusenosti ostatni?

smile

29.03.2010 10:01

Re: STK in d Slovakia

taxi asi dostali nejake pokyny ze 4x4 na jednonapravovu brzdu nejde ked som auto pred dvomi rokmi daval na stk tak mi spravili aj brzdy ale teraz ma na brzdy nedal ze by sa nieco mohlo poskodit

29.03.2010 10:58

Re: STK in d Slovakia

no ja ked som auto prihlasoval tak na brzde bolo. jednonapravovej. a nasledne v kratkom case odisiel medzinapravovy dif. chujove je ze ja som dnu nebol tak neviem ci mi odpojili zadny nahon pri merani. /pri automate je na po miesto kam treba zalozit poisku. mala plastova krabicka s napisom FWD a po vlozeni sa na pristrojovke rozsvieti 4WD./ STK ma caka v jeseni tak uvidime

29.03.2010 15:24

Re: STK in d Slovakia

ja by som to zase tak tragicky nevidel ono to nieje v strede spojene na pevno su tam lamely ktore nieco prenusu a nieco zase pustia keby sme isli do takych detailov ked niekde na snehu zatiahnete rucnu tiez by sa ten diff rozpadol nie a kazdy to uz par krat urobil ze. co sa tyka dufa ano automat to tam ma ale to je hlavne koli odtahu vtedy je to uz dost problem tahat auto nejakych 20-30km predne kolesa v lufte a zadne na asfalte to by mohol byt problem to same ale plati o klasike urcite je lepsie ju tahat po vsetkych 4 ako mat predok alebo zadok dvyhnuty alebo potom vsetky 4 hore takze na stk by som sa nebal ale upozornit ho na to mozete cim menej je to tam tym je to asi lepsie nech sa s tym moc nebabre moj nazor a skusenosti

29.03.2010 16:42

Re: STK in d Slovakia

Pred mesiacom som bol na STK a na brzde som normalne bol.Na ceskom SFC sa to predcasom tiez preberalo,s tym vysledkom,ze sa nemoze vobec nic stat.To v terene dostava iny zahul a nepodrbe sa to...(vacsinou)...smile

29.03.2010 18:03

Re: STK in d Slovakia

http://www.subaruclub.cz/msgboard_posts_search.php?topic_id=14807&sle_searchText=ako+s+testovanim+brzd+na+STK%3F&sle_searchAuthor=&cb_filter=Filtrovat

nič sa nemôže stať, pokiaľ by sa visco spojka zopla jednoducho to vyskočí z valcov, ale bol som už 2x na STK a nič také sa nestalo, tie otáčky sú tak pomale že nestihne k tomu dôjsť, samozrejme riešim tu manuál

29.03.2010 21:55

Re: STK in d Slovakia

Taktiez som na stk bol prednedavnom a normalka. Lamely su hadam len stavane na to aby nejaky ten krutiaci moment preniesli. Skor by som povedal ze je to dobra prilezitost ako si samotnu vizko spojku(uzavierku) MD vyskusat a to samotnym schadzanim z valcov. Konkretne v mojom pripade zopla az po pridani plynu a vacsim rozdielom otacok. Plne suhlasim s teoriou ze pri roznom santeni na snehu a jazde v terene trpi cela sustava ovela viac a znesie to.

29.03.2010 23:24

Re: STK in d Slovakia

Chlapi, to je jasne, co pisete, neni to az taky problem pre nase systemy AWD. No nikto ste mi neodpovedali na moje posledne dva odstavce:

  1. Je to iniciativa jednotlivca ist alebo neist na brzdu so stvorkolkou alebo je to nastavene v systeme STK?

  2. Kolko STK s brzdou pre auta 4x4 existuju na SK?

smile

30.03.2010 07:55

Re: STK in d Slovakia

no takto, technik sa pravdepodobne iba niecoho zlakol, ze ho to uz raz vyhodilo z valcovky, pokial to bola firma slovdekra tak tam maju pristroj MAHA a je tam navolitelne aby sa dala brzdit aj stvorkolka, len sa neda zmerat na jednej naprave dve kolesa naraz, ale kazde koleso zvlast, takze nezisti sumernost brzdnej sily pocas brzdenia, ale ukaze mu len hodnotu zablokovania brzd, co je postacujuce.takze ak sa jedna o stvorkolku co ma uzavretie difu aj vpredu, tak sa musi metodicky merat kazde koleso zvlast, a v tejto dobe je vsetko napojene cez elektronicky system takze by uz davno mala byt vybavena kazda stanica s volitelnim napravy na visko (to je oznacenie aby sa meralo kazde koleso zvlast, alebo jedno dopredu a druhe dozadu) a vtedy sa nepokazi nic :))

14.04.2010 11:14

Re: STK in d Slovakia

Kedze ma tiez coskoro caka STK pripajam sa k taxiho otazkam.

Viete niekto poradit ktoru STK si s Forestrom AT vybrat napr. Slovdekra?,

Alebo je to uplne jedno a musim sa spolahnut sa na to, ze to na jednonapravovej brzde jednoducho prezije ?

22.01.2011 15:50
Posledné príspevky
Re: Hrdza 23.04.2024  Ivanko
Re: Hrdza 23.04.2024  Sifon
Re: Divný zvuk z motora po výmene celej spojky 22.04.2024  AdoKrajci
Re: Divný zvuk z motora po výmene celej spojky 22.04.2024  Ivanko

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3395
Členovia OZ: 27
Autá: 1245
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1860
Príspevky fóra: 26189
Články: 150
Zrazy: 101