Diskusné fórum

Nepravidelny ťah

Autor Správy

Re: Nepravidelny ťah

Ahojte, neviem ako lepsie nazvat tému, v skratke ...dneska rano ako som nastartoval auto a zacal jazdit som si vsimol, ze ked mam cca 2500otacok tak jednoducho sa auto ako keby “zablokuje”, auto zacne vydavat zvuk ako keby ho dusilo, ze nechce ist dalej ...ak pridam razantnejsie plyn/po pripade dam podlahu tak prekonam tych 2500 otacom, motor vystreli do otacok a taha ...ale pokial idem naozaj s lahkou nohou, chcem mierne pridat a dosiahnem tych 2500 tak sa auto zacne svojim sposobom trapit a chova sa tak jak keby mi vravelo ze “vyssie nepojdes” ...nesvieti ziadna kontrolka, cital som podobne problemy tuto na fore a boli spominane nejake sviecky ci co a nieco so vzduchom ...inak parkrat to robilo ked boli tie mrazy, ako sa oteplilo tak nic a teraz jak sa znova ochladilo to zacalo ale podstatne citelnejsie ,dik za akukolvek radu smile

20.03.2018 01:41

Re: Nepravidelny ťah

Ahoj. Podľa mňa to je tou nízkou teplotou. Vo všeobecnosti turbodúchadlo potrebuje viac času, aby sa zohrialo (a vychladlo) a aby motor mohol ísť rýchlejšie do výkonu. Podľa mňa je tak nastavená aj riadiaca jednotka, ktorá ťa v prvých kilometroch núti ísť ešte kultivovanejšie ako s atmosférou. Kamarát mal tiež toto WRX, ale euróske takže s iným motorom ako ty, a vravel mi, že turbo mu reálne funguje až od 3.000otáčok. Pri 2.500 sa snáď len rozbieha. . Ozaj, tú spotrebuje oleja si sledoval? Včera som videl v slovenskom inzeráte Legacy 2.5GT r. 2010 (to je prepĺňaný 2.5i), v ktorom bol tiež olej 10W-60 smile.

20.03.2018 06:33

Re: Nepravidelny ťah

Reakcia na príspevok od používateľa fluider:

20.03.2018 06:33

Ahoj. Podľa mňa to je tou nízkou teplotou. Vo všeobecnosti turbodúchadlo potrebuje viac času, aby sa zohrialo (a vychladlo) a aby motor mohol ísť rýchlejšie do výkonu. Podľa mňa je tak nastavená aj riadiaca jednotka, ktorá ťa v prvých kilometroch núti ísť ešte kultivovanejšie ako s atmosférou. Kamarát mal tiež toto WRX, ale euróske takže s iným motorom ako ty, a vravel mi, že turbo mu reálne funguje až od 3.000otáčok. Pri 2.500 sa snáď len rozbieha. . Ozaj, tú spotrebuje oleja si sledoval? Včera som videl v slovenskom inzeráte Legacy 2.5GT r. 2010 (to je prepĺňaný 2.5i), v ktorom bol tiež olej 10W-60 smile.

Olej tam je po novom 5w40 a uplne vpohode, nemizme a ani sa nic podozrive s autom nedeje smile

20.03.2018 10:43
Posledné príspevky
Re: How to grow your ecommerce store by selecting a right ecommerce store development agency? 19.04.2024  davidnoel
Re: Hrdza 14.04.2024  Ivanko
Re: Hrdza 14.04.2024  Sifon
Re: montovana hala zateplena 11.04.2024  Ivanko

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3392
Členovia OZ: 27
Autá: 1244
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1859
Príspevky fóra: 26181
Články: 150
Zrazy: 101