Diskusné fórum

Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Autor Správy

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Legacy Wagon 2010, EJ204, 6MT. Auto má cca 120.000km a túto zimu mi začalo vydávať zvláštny zvuk pri preradzovaní z 2. do 3. stupňa, kým je motor úplne studený. Na 2. stupni vytočím asi na 2.500rpm, uberiem plyn, a po stlačení spojky sa od motora ozve zvuk, ako keby niečo dobiehalo, niečo sa ešte chcelo točiť. Trvá to asi sekundu. Minulú zimu to nerobilo. Rozvody sú pôvodné. . Správne tipujem, že to bude niektorý z komponentov na rozvodoch? Vodná pumpa, altík, posilňovač...?

17.01.2020 10:14

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Reakcia na príspevok od používateľa fluider:

17.01.2020 10:14

Legacy Wagon 2010, EJ204, 6MT. Auto má cca 120.000km a túto zimu mi začalo vydávať zvláštny zvuk pri preradzovaní z 2. do 3. stupňa, kým je motor úplne studený. Na 2. stupni vytočím asi na 2.500rpm, uberiem plyn, a po stlačení spojky sa od motora ozve zvuk, ako keby niečo dobiehalo, niečo sa ešte chcelo točiť. Trvá to asi sekundu. Minulú zimu to nerobilo. Rozvody sú pôvodné. . Správne tipujem, že to bude niektorý z komponentov na rozvodoch? Vodná pumpa, altík, posilňovač...?

tazko takto z textu spoznat neziaduci zvuk ale mat v 120 tis povodne rozvody, ktore sa maju menit po 105 tis je asi chyba nie

18.01.2020 07:54

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Podľa manuálu k autu, ktoré je z Nemecka, sa majú meniť pri 160.000km. V ktorom aute s EJ204 sa menia pri 105.000km?

18.01.2020 10:21

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

V manuáli sa píše o výmene remeňov:

  • Drážkový remeň, výmena pri 160.000km,

  • Ozubený, pre Európu, výmena pri 160.000km,

  • Ozubený, všeobecne, výmena pri 105.000km. .

Ale dobre. Nejaký čas ešte to auto chcem mať, potom ho budem musieť vymeniť, takže tie rozovdy si dám spraviť už teraz, nech si ich aj užijem. .

Poznáte v Bratislave a blízkom okolí niekoho, komu sa dá zveriť táto práca na Subaru? Okrem Mikony a JAP Garage.

18.01.2020 20:46

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Reakcia na príspevok od používateľa fluider:

18.01.2020 20:46

V manuáli sa píše o výmene remeňov:

  • Drážkový remeň, výmena pri 160.000km,

  • Ozubený, pre Európu, výmena pri 160.000km,

  • Ozubený, všeobecne, výmena pri 105.000km. .

Ale dobre. Nejaký čas ešte to auto chcem mať, potom ho budem musieť vymeniť, takže tie rozovdy si dám spraviť už teraz, nech si ich aj užijem. .

Poznáte v Bratislave a blízkom okolí niekoho, komu sa dá zveriť táto práca na Subaru? Okrem Mikony a JAP Garage.

mas pravdu u tychto modelo predlzili zivotnost na 105 tis mil/160 tis km druha vec je vek remen je gumeny ale to uz asi nikto neuvadza

19.01.2020 08:23

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Znovu spomeniem moju Mazdu Premacy r. 1999, na ktorej sa rozvody menili vysoko po 200.000km, a nemalo to žiadne sprievodné javy okrem piskajuceho remena za vlhka. Myslím si, že na mojom aute začína odchádzať niektorý spotrebič na rozvodoch. Mám elektroposilnovac takže to môže byť asi len kompresor,vodná pumpa alebo olejové čerpadlo?

19.01.2020 10:06

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Reakcia na príspevok od používateľa fluider:

19.01.2020 10:06

Znovu spomeniem moju Mazdu Premacy r. 1999, na ktorej sa rozvody menili vysoko po 200.000km, a nemalo to žiadne sprievodné javy okrem piskajuceho remena za vlhka. Myslím si, že na mojom aute začína odchádzať niektorý spotrebič na rozvodoch. Mám elektroposilnovac takže to môže byť asi len kompresor,vodná pumpa alebo olejové čerpadlo?

a alternator nemas? treba rozlisit veci pohanane od kluky/klukovej remenice a veci pohanane priamo rozvodom jednoduche riesennie zhod remen a nastartuj vylucis vsetky vonkajsie kladky a prislusenstvo

19.01.2020 12:30

Klinový remeň - ako navliecť stretch-fit remeň bez prípravku?

Borci. Prosím vás, ako nahadzujete stretch-fit remeň na remenici, ktorá sa nedá štelovať? .

Na mojom aute je klíma kompresor pevne, nedá sa posúvať tak ako alternátor. Má sa na to používať prípravok, ktorý sa upevní na vonkajšiu kľukovú remenicu a postupne na seba navlečie remeň a zavlečie ho až na vnútornú remenicu. Ale neviem ho na SK zohnať, a rvať tam remeň šrobovákom by som veľmi nerád

07.02.2020 12:21

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

realne som ho este nenasadzoval ale jedine plastova pomocka napriklad na calunenia a potom ako retiazka na bicykli ked este neboli prehadzovacky :)))

08.02.2020 08:17

Re: Legacy 2010 2.0i 6MT - zvláštny dobeh pri preradzovaní za studena

Aká plastová pomôcka na čalúnenie?

08.02.2020 20:29
Posledné príspevky
Re: Hrdza 14.04.2024  Ivanko
Re: Hrdza 14.04.2024  Sifon
Re: montovana hala zateplena 11.04.2024  Ivanko
Re: montovana hala zateplena 11.04.2024  slavomir92

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3390
Členovia OZ: 27
Autá: 1243
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1858
Príspevky fóra: 26180
Články: 150
Zrazy: 101