Autor | Správy |
---|---|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTZdravim Vas vsetkych asi ako kazdeho majitela atmosferickych impriez by zaujmalo ako zo svojho motora vytiahnut co najviac konskych sil. Ja davam 7 dovodov preco to NETREBA robit. Mal som tu cest rozpravat sa z jednym zo servistnych technikov v SUBARU:
Dufam ze Vam to pomoze mne to teda pomohlo a naozaj netreba robit unahlene rozhodnutia SUBARU ZDAR P.S. Ak mate nejake vlastne skusenosti kludne ich sem dopiste P.S2. HMMMMM, aka by asi bola impreza H6 3.0
16.07.2010 08:27
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTprerabat ci neprerabat je otazka pre kazdeho s inou odpovedou.Musis si sam rozhodnut kam az chces s upravami zajst,kolko si ochotny obetovat a co od toho ocakavas.Samozrejme prerabat atmosferu na turbo je blbost,pretoze ti nakoniec ostane povodna len kasna,ale pri niektorych verziach ako Impreza RA, S205,pripadne Legacy GTb sa tomu proste nevyhnes a investicia do prerabky ci uz casova alebo vynancna sa vrati vo vynimocnosti tvojho auta.Ale ako som napisal to je kazdeho vec kolko do toho da. Impeza H6 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=4Ej_UbedvMY
16.07.2010 08:47
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTno tak to sme radi v mene celeho klubu, ze ti ten osvieteny servisman otvoril oci ako vravel moj dedo, "z hovna bic neupleties" a je to sice mozno trochen expresiven moc ale povedzme si pravdu, 2liter 92kW nie je ziadny trhac asfaltu takze vela zdaru pri vymene auta a potom uz len prisposobovat jazdu svojim schopnostiam, aby sa investicie zbytocne nepredrazovali SUBARUzdar
16.07.2010 08:48
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTMily spider. urcite ti vsetci velmi dakuju za to, ze si pre nas objavil ameriku taktiez musime povedat, ze sme velmi silno sledovali diskusiu na jednom nemenovanom ceskom webe. je dost potupne,ked ta ofukne skodofka... kedze je to TEN cesky web,tak sme nechceli na nom reagovat (kedze vsetky problemy riesime tu, ale pre teba je nas nazor asi malo erudovany). ale naspat k tej skodofke,ktora ti to nandala.zabudol si asi na jednu vec. ze problem moze byt aj v medzikuse medzi sedadlom a volantom. ak mas auto v poriadku (a podla toho,ze si do nej nasypal 3500 euri, tak asi hej) , tak nie je mozne ,aby ta na sprinte predbehla skodofka . ked sa pozries na video, tak start mas pekny,ale potom to vyzera tak,ako keby si si pomylil 2ku zo 4kou. lebo auto doslova spomalilo. kludne mozem povedat, ze aj keby si mal STI-cku tak ti to ta skodofka natrie . takze este pred tym,ako nas oblazis dalsim zistenim, skus sa zamysliet aj nad takouto moznostou a vlastnymi schopnostami.
16.07.2010 08:59
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTHybco skusal som sprinty v BR minulu sobotu... postavila sa vedla mna skoda 120 ano skoda 120 si hovorim hadam aspon toto dam. No dal som ho asi 50M zvysok uz on... a to prislo na mna taka zavist proste... fuj...
16.07.2010 09:03
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT3500€ bola kupa starej kasne, lak a klampiarcina... to bolo z tej januarovej havarie, dalsie boli investicie klasicke vymena oleja, filtrov atd...
16.07.2010 09:05
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTbrankooo, a z jednotky si stihal radit aj na dalsie stupne? lebo ak nie, tak necudo ze ta dala ale toto je skorej o tom prerabani ... a fakt je, ze prerabat atmosferu takymto sposobom asi nie je stastne riesenie, ako si uz iste pochopil ... radsej si mal kupit silnejsie auto - len ako som povedal, potom bacha na to, co mas pod zadkom, aby ti ho neurvalo
16.07.2010 09:33
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTAko mat cca okolo 100 kW je malo?! aj stakym vykonom je celkom slusna dynamicka jazdy, kopa TDI proste nestiha . V prvom rade je treba sa naucit jazdit , vykonu u 2 lit je na zabitie az az ... Zbytocne ti bude silne auto ked najslabsim clankom bude vodic.
16.07.2010 15:14
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTSom spat z dovolenky, tak budem strucny :) Naprava je velmi podbobna, priam rovnaka, ak sa bavime o napravnici a ramenach. Lamelak ma v serii jedine STi, GT jazdili otvoreny predok a stred a zadok visco. Videl som kompresnu cast turba, ktoru poskodil rozpadnuty senzor z up pipe, dalej prasknuty obal turba a opalene konce listov hnacej casti, pretoze sa na nich usadzal ojel a tlelo to, ale co technik opisal, to este nie. Tak ci onak, neoplati sa to robit, dnes sa uz neolati ani prerabat RA, ak si vezmeme ceny EU STi a nehrame sa na kazdy kilogram.
18.07.2010 16:39
|
|
Re: 7 dovodov preco neprerabat na GTa v com sa lisi 2.0R od 2.0GX???
18.07.2010 20:52
|
Re: Hrdza | 14.04.2024 Ivanko |
Re: Hrdza | 14.04.2024 Sifon |
Re: montovana hala zateplena | 11.04.2024 Ivanko |
Re: montovana hala zateplena | 11.04.2024 slavomir92 |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3391 |
Členovia OZ: | 27 |
Autá: | 1243 |
Inzeráty: | 2007 |
Témy fóra: | 1858 |
Príspevky fóra: | 26180 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 101 |