Diskusné fórum

7 dovodov preco neprerabat na GT

Autor Správy

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

Zdravim Vas vsetkych smile asi ako kazdeho majitela atmosferickych impriez by zaujmalo ako zo svojho motora vytiahnut co najviac konskych sil. Ja davam 7 dovodov preco to NETREBA robit. Mal som tu cest rozpravat sa z jednym zo servistnych technikov v SUBARU:

  1. je sice pekne ze si clovek zozenie vsetky komponenty a to pumpu, vsterky, hlavu, turbo a ine z predchadzajuceho auta ale kedze je to pouzite nevies ako dlho to vydrzi moze prasknut hlava, moze sa odlomit vrtulka na turbe a zhanat druhe je dost obtiazne.
  2. podvozok ked sme videli uz teraz ako dostavaju moje zadne tlmice na prdel sa ma opytal co sa stane ked tam bude na takych lahkych 211koni... nemam pokusat stastie lebo mozem prist aj o zadnu napravu
  3. treba vymenit zadny diferencial za lamelovy
  4. predne tlmice tiez treba menit a podotkol ze treba aj zadny stabilizator
  5. riadiaca jednotka najvhodnejsie zohnat z imprezi GT ci STI zalezi na mne ako uzivatelovy ale treba preprogramovat imobilizer a to v subaru stoji cca. 170€ kedze sa jedna o origo kluc
  6. predat a kupit nieco ine lebo clovek moze za to aj plakat pri tolkych investiciach
  7. kebyze mame na SR tolko skodoviek kolko subariek tak za: 1a. mame kopu nahradnych dielov za naozaj prijatelne ceny 2b. aky by to bol pocit kebyze tak skvelych aut by jazdilo tolko velaaaaa a ziaden zo susedov by nezavidel smile

Dufam ze Vam to pomoze mne to teda pomohlo a naozaj netreba robit unahlene rozhodnutia smile SUBARU ZDAR

P.S. Ak mate nejake vlastne skusenosti kludne ich sem dopiste

P.S2. HMMMMM, aka by asi bola impreza H6 3.0 smilesmile

16.07.2010 08:27

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

prerabat ci neprerabat je otazka pre kazdeho s inou odpovedou.Musis si sam rozhodnut kam az chces s upravami zajst,kolko si ochotny obetovat a co od toho ocakavas.Samozrejme prerabat atmosferu na turbo je blbost,pretoze ti nakoniec ostane povodna len kasna,ale pri niektorych verziach ako Impreza RA, S205,pripadne Legacy GTb sa tomu proste nevyhnes a investicia do prerabky ci uz casova alebo vynancna sa vrati vo vynimocnosti tvojho auta.Ale ako som napisal to je kazdeho vec kolko do toho da.

Impeza H6 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=4Ej_UbedvMY

16.07.2010 08:47

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

no tak to sme radi v mene celeho klubu, ze ti ten osvieteny servisman otvoril oci smile

ako vravel moj dedo, "z hovna bic neupleties" a je to sice mozno trochen expresiven moc smile ale povedzme si pravdu, 2liter 92kW nie je ziadny trhac asfaltu

takze vela zdaru pri vymene auta smile a potom uz len prisposobovat jazdu svojim schopnostiam, aby sa investicie zbytocne nepredrazovali SUBARUzdar smile

16.07.2010 08:48

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

Mily spider. urcite ti vsetci velmi dakuju za to, ze si pre nas objavil ameriku smile smilesmile taktiez musime povedat, ze sme velmi silno sledovali diskusiu na jednom nemenovanom ceskom webe. je dost potupne,ked ta ofukne skodofka... kedze je to TEN cesky web,tak sme nechceli na nom reagovat (kedze vsetky problemy riesime tu, ale pre teba je nas nazor asi malo erudovany).

ale naspat k tej skodofke,ktora ti to nandala.zabudol si asi na jednu vec. ze problem moze byt aj v medzikuse medzi sedadlom a volantom. ak mas auto v poriadku (a podla toho,ze si do nej nasypal 3500 euri, tak asi hej) , tak nie je mozne ,aby ta na sprinte predbehla skodofka . ked sa pozries na video, tak start mas pekny,ale potom to vyzera tak,ako keby si si pomylil 2ku zo 4kou. lebo auto doslova spomalilo. kludne mozem povedat, ze aj keby si mal STI-cku tak ti to ta skodofka natrie smile .

takze este pred tym,ako nas oblazis dalsim zistenim, skus sa zamysliet aj nad takouto moznostou a vlastnymi schopnostami.

smile

16.07.2010 08:59

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

Hybco skusal som sprinty v BR minulu sobotu... postavila sa vedla mna skoda 120 ano skoda 120 si hovorim hadam aspon toto dam. No dal som ho asi 50M zvysok uz on... a to prislo na mna taka zavist proste... fuj...

16.07.2010 09:03

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

3500€ bola kupa starej kasne, lak a klampiarcina... to bolo z tej januarovej havarie, dalsie boli investicie klasicke vymena oleja, filtrov atd...

16.07.2010 09:05

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

brankooo, a z jednotky si stihal radit aj na dalsie stupne? smile lebo ak nie, tak necudo ze ta dala smile

ale toto je skorej o tom prerabani ... a fakt je, ze prerabat atmosferu takymto sposobom asi nie je stastne riesenie, ako si uz iste pochopil ... radsej si mal kupit silnejsie auto - len ako som povedal, potom bacha na to, co mas pod zadkom, aby ti ho neurvalo smile

16.07.2010 09:33

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

Ako mat cca okolo 100 kW je malo?! aj stakym vykonom je celkom slusna dynamicka jazdy, kopa TDI proste nestiha smile. V prvom rade je treba sa naucit jazdit , vykonu u 2 lit je na zabitie az az ... Zbytocne ti bude silne auto ked najslabsim clankom bude vodic.smile

16.07.2010 15:14
555
avatar

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

Som spat z dovolenky, tak budem strucny :) Naprava je velmi podbobna, priam rovnaka, ak sa bavime o napravnici a ramenach. Lamelak ma v serii jedine STi, GT jazdili otvoreny predok a stred a zadok visco. Videl som kompresnu cast turba, ktoru poskodil rozpadnuty senzor z up pipe, dalej prasknuty obal turba a opalene konce listov hnacej casti, pretoze sa na nich usadzal ojel a tlelo to, ale co technik opisal, to este nie. Tak ci onak, neoplati sa to robit, dnes sa uz neolati ani prerabat RA, ak si vezmeme ceny EU STi a nehrame sa na kazdy kilogram.

18.07.2010 16:39

Re: 7 dovodov preco neprerabat na GT

a v com sa lisi 2.0R od 2.0GX???

18.07.2010 20:52
Posledné príspevky
Re: Hrdza 14.04.2024  Ivanko
Re: Hrdza 14.04.2024  Sifon
Re: montovana hala zateplena 11.04.2024  Ivanko
Re: montovana hala zateplena 11.04.2024  slavomir92

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3391
Členovia OZ: 27
Autá: 1243
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1858
Príspevky fóra: 26180
Články: 150
Zrazy: 101