Autor | Správy |
---|---|
Re: DymJe normalne, ak sa z vyfuku objavia stopy dymu pri akceleracii?
28.08.2010 21:50
|
|
Re: DymMoze to byt kondenzat vody. Hlavne po nastartovani, kedy sa vo vyfukovom potrubi nakondenzuje voda. Takze pri akceleracii sa odparuje.. Teda to je najbeznejsi dovod a to problem nie je. Ak je ten dym husty, alebo inej farby, ako biely, tak to moze byt problem. Takze skus definovat kedy ti dymi a ci aj po nejakej dlhsej jazde?
28.08.2010 22:03
|
|
Re: DymAko som pisal, dymi hlavne pri akceleracii v nizsich otackach okolo 1000 - 1500. Cez 2000 - 2500 dym ustane. Deje sa to pri akejkolvek rychlosti. Zavisi od zaradeneho prev. stupna. Ako keby nedochadzalo k spalovaniu nafty. Aj ked rozsah dymu sa mi zda nadmierny. Dym je tmavy a husty. Auto ma najazdene 80 000km
31.08.2010 21:39
|
|
Re: Dymnuž dym po pridaní z nízkych otáčok znamená , že sa dostáva olej do spaľovacieho priestoru alebo do výfukového potrubia, kde je rozpálenými spalinami za nedostatočného prívodu kyslíka spaľovaný na čierne sadze. Diagnóza môže byť najčastejšie v zapečených piestnych krúžkoch, vtedy je ale dym vo velkom rozsahu otáčok, jednoducho motor dymí skoro stále - dá sa zistiť meraním kompresie, alebo sú vyhriate simeringy na vodítkach ventilov, a vtedy je prisávaný olej z okolia rozvodov pozdĺž drieku ventilu pri režimoch motora, keď je dostatočný podtlak v sacom potrubí - to je pri akcelerácii najčastejšie, a vtedy motor zadymí. Dobre je to poznať po dlhšom zjazde z kopca po brzdení motorom - vtedy sa podtlakom v sacom potrubí preolejujú aj sedlá ventilov a po pridaní plynu sa všetko prehreje a z výfuku sa nádherne zadymí, to je prejav simeringov na vodítkach ventilov, porozobratí hlavy najdeš na ventiloch usadeniny, zakarbónované sedlá ventilov, je to tam. Stačí vymeniť simeringy a situácia by sa mala zlepšiť. Nevyhádzalo ti niekedy chladiacu vodu? - prehriatie motora spôsobuje stvrdnutie gumy a netesnosť simeringov.
31.08.2010 22:24
|
|
Re: DymAndrewchef: juj, ale krasne auto mas
01.09.2010 08:00
|
|
Re: DymPoviem pravdu, do motorov som totalny laik. Dakujem vsak za odborny nazor. Pravdepodobne to auto zverim odbornym rukam. Pocul som, ze v Liptovkej Stiavnici je celkom sikovny chalan. Napojime ho na EKG a uvidime :) Vzdy som jazdil na Hondach, ich motory ma nikdy nesklamali. Zatuzil som po kvalitnom naftovom. Vsadil som na 2-rocny OUTBACK. Z auta som celkom milo prekvapeny. Paci sa mi ta robustnost, kvalita a neznicitelnost materialov. Uz v Amerike som si ho obkukaval a uvazoval nad nim. H6 sa mi zda neokonomicky, hlavne s prihliadnutim na kilometre, ktore jazdim. Ale ten dym pri akceleracii ma celkom rozhodil. Kde vlastne vy servisujete?
01.09.2010 17:36
|
|
Re: DymJa osobne servisujem presne tam, kam planujes ist. Teda JRT v Liptovskej Stiavnici http://www.jrt.sk/ . Urcite tam zabehni. Pevne verim, ze ti pomozu
01.09.2010 20:34
|
|
Re: Dymzalezi na tom aku farbu ma dym...bileu ( voda), modru ( olej), ciernu ( nedokonale psalovanie)
kazdopadne informuj ako to dopadne v servise
04.09.2010 19:03
|
|
Re: Dymandrewchef, si z levoce, takze jednoznace servis pre teba je JRT, ani by som o inom neuvazoval ... tam chodia ludia z BA a dalekeho okolia
04.09.2010 22:35
|
|
Re: DymTak, ako s dymom? -lebo dymivosť nafťákov pri nízkych otáčkach a plnom zaťažení je skôr vlastnosť naftových motorov, ale to čo si popisoval už nie, leda, že by si chcel zrýchľovať na konci dediny z 50 na plný kotol na 5ke, to by teda motor protestoval prirodzene... ale pochvál sa, ako si to odstránil?
31.10.2010 22:01
|
Re: Legacy BM/BRS - guľový čap a prasknutá tehlica | 07.03.2021 Ivanko |
Re: Legacy BM/BRS - guľový čap a prasknutá tehlica | 07.03.2021 fluider |
Re: Legacy BM/BRS - guľový čap a prasknutá tehlica | 07.03.2021 gtturbo |
Re: Legacy BM/BRS - guľový čap a prasknutá tehlica | 04.03.2021 Ivanko |
Autor: hybco
Dátum: 30.12.2019
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3117 |
Členovia OZ: | 38 |
Autá: | 1188 |
Inzeráty: | 1950 |
Témy fóra: | 1776 |
Príspevky fóra: | 26229 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 87 |