Autor | Správy |
---|---|
Re: DymJe normalne, ak sa z vyfuku objavia stopy dymu pri akceleracii?
28.08.2010 21:50
|
|
Re: DymMoze to byt kondenzat vody. Hlavne po nastartovani, kedy sa vo vyfukovom potrubi nakondenzuje voda. Takze pri akceleracii sa odparuje.. Teda to je najbeznejsi dovod a to problem nie je. Ak je ten dym husty, alebo inej farby, ako biely, tak to moze byt problem. Takze skus definovat kedy ti dymi a ci aj po nejakej dlhsej jazde?
28.08.2010 22:03
|
|
Re: DymAko som pisal, dymi hlavne pri akceleracii v nizsich otackach okolo 1000 - 1500. Cez 2000 - 2500 dym ustane. Deje sa to pri akejkolvek rychlosti. Zavisi od zaradeneho prev. stupna. Ako keby nedochadzalo k spalovaniu nafty. Aj ked rozsah dymu sa mi zda nadmierny. Dym je tmavy a husty. Auto ma najazdene 80 000km
31.08.2010 21:39
|
|
Re: Dymnuž dym po pridaní z nízkych otáčok znamená , že sa dostáva olej do spaľovacieho priestoru alebo do výfukového potrubia, kde je rozpálenými spalinami za nedostatočného prívodu kyslíka spaľovaný na čierne sadze. Diagnóza môže byť najčastejšie v zapečených piestnych krúžkoch, vtedy je ale dym vo velkom rozsahu otáčok, jednoducho motor dymí skoro stále - dá sa zistiť meraním kompresie, alebo sú vyhriate simeringy na vodítkach ventilov, a vtedy je prisávaný olej z okolia rozvodov pozdĺž drieku ventilu pri režimoch motora, keď je dostatočný podtlak v sacom potrubí - to je pri akcelerácii najčastejšie, a vtedy motor zadymí. Dobre je to poznať po dlhšom zjazde z kopca po brzdení motorom - vtedy sa podtlakom v sacom potrubí preolejujú aj sedlá ventilov a po pridaní plynu sa všetko prehreje a z výfuku sa nádherne zadymí, to je prejav simeringov na vodítkach ventilov, porozobratí hlavy najdeš na ventiloch usadeniny, zakarbónované sedlá ventilov, je to tam. Stačí vymeniť simeringy a situácia by sa mala zlepšiť. Nevyhádzalo ti niekedy chladiacu vodu? - prehriatie motora spôsobuje stvrdnutie gumy a netesnosť simeringov.
31.08.2010 22:24
|
|
Re: DymAndrewchef: juj, ale krasne auto mas . No, ale spat k teme. Liberator to fajne popisal. Neviem, ci je to to iste a ci je to mozne pri modernych commonrailoch, ale ked som mal stareho diesla, tak mi silno dymil, ked bol podtoceny a naplno som pridaval plyn. Akoby bol motor "prechlastany", teda asi bolo zle nastavene vstrekovanie. Ale vravim, ze netusim, ci je to mozne na tvojom aute, kedze uz mas celkom sofistikovanu riadiacu jednotku. Bol si s autom na citacke RJ? Tam by mozno vyhodilo nejaku chybu.. Teda to je len taky moj laicky pohlad..
01.09.2010 08:00
|
|
Re: DymPoviem pravdu, do motorov som totalny laik. Dakujem vsak za odborny nazor. Pravdepodobne to auto zverim odbornym rukam. Pocul som, ze v Liptovkej Stiavnici je celkom sikovny chalan. Napojime ho na EKG a uvidime :) Vzdy som jazdil na Hondach, ich motory ma nikdy nesklamali. Zatuzil som po kvalitnom naftovom. Vsadil som na 2-rocny OUTBACK. Z auta som celkom milo prekvapeny. Paci sa mi ta robustnost, kvalita a neznicitelnost materialov. Uz v Amerike som si ho obkukaval a uvazoval nad nim. H6 sa mi zda neokonomicky, hlavne s prihliadnutim na kilometre, ktore jazdim. Ale ten dym pri akceleracii ma celkom rozhodil. Kde vlastne vy servisujete?
01.09.2010 17:36
|
|
Re: DymJa osobne servisujem presne tam, kam planujes ist. Teda JRT v Liptovskej Stiavnici http://www.jrt.sk/ . Urcite tam zabehni. Pevne verim, ze ti pomozu a hlavne, ze to nebude nic vazne
01.09.2010 20:34
|
|
Re: Dymzalezi na tom aku farbu ma dym...bileu ( voda), modru ( olej), ciernu ( nedokonale psalovanie) kazdopadne informuj ako to dopadne v servise
04.09.2010 19:03
|
|
Re: Dymandrewchef, si z levoce, takze jednoznace servis pre teba je JRT, ani by som o inom neuvazoval ... tam chodia ludia z BA a dalekeho okolia inak su tam subaru pozitiv, myslim tym, ze okrem subarok opravuju ine znacky - hlavne nissany - ale ked pride niekto so siestimi hviezdami, tak ma privilegium ako v ziadnom inom subaru servise na slovensku
04.09.2010 22:35
|
|
Re: DymTak, ako s dymom? -lebo dymivosť nafťákov pri nízkych otáčkach a plnom zaťažení je skôr vlastnosť naftových motorov, ale to čo si popisoval už nie, leda, že by si chcel zrýchľovať na konci dediny z 50 na plný kotol na 5ke, to by teda motor protestoval prirodzene... ale pochvál sa, ako si to odstránil?
31.10.2010 22:01
|
Professional Custom Essay Writing | 27.03.2024 jenniferkasmer |
Re: Svišťanie - pískanie - niekde z motora... | 26.03.2024 Ivanko |
Re: Svišťanie - pískanie - niekde z motora... | 26.03.2024 fotograf |
Re: Co som dnes urobil na svojom Subaru | 21.03.2024 ziziwrx |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3383 |
Členovia OZ: | 26 |
Autá: | 1242 |
Inzeráty: | 2006 |
Témy fóra: | 1854 |
Príspevky fóra: | 26172 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 100 |