Autor | Správy |
---|---|
Re: Redukovana prevodovkaZaujima ma, preco DIESEL NEMA redukovanu pevodovku a BENZIN MA. To v dizli netreba? alebo ako? nerozumiem...
06.01.2011 21:55
|
|
Re: Redukovana prevodovkaJe to moja uvaha, nie overena info. V prvom rade vyrobit prevodovku s redukciou na priebeh tociveho momentu pre naftu je evidentne zlozitejsie a v druhom rade, prave vdaka tomu tocivemu momentu je schopnost motora tahat podstatne vacsia a fabrika usudila, ze to staci.
06.01.2011 22:19
|
|
Re: Redukovana prevodovkasuhlas, pokial to spravne chapem aj ja, tak na dizli mas zatah aj od nizkych otacok na rozdiel od benzinu, kde na vykon ho musis vytocit - co v terene je niekedy problem a prave vtedy hodne pomoze ta zredukovana rychlost ... ale osobne si myslim, ze ten zatah dizla v nizkych otackach nenahradi redukciu ked si v kasi
06.01.2011 22:30
|
|
Re: Redukovana prevodovkaJe to zaujimava otazka. Povedmze, ze tam je 50% redukcia. Aky moment na kolesach ma ropa pri 1000, 1500 a 2000 a benzin pri 2000, 3000 a 4000 rpm?
06.01.2011 23:04
|
|
Re: Redukovana prevodovkaerik , dovolim si ta doplnit. po tretie: prevodovka s redukciou je DRAHSIA .
07.01.2011 12:15
|
|
Re: Redukovana prevodovkaja mam redukciu v mojom 2.0 RX je tu super ked je v meste zacpa setri to spojku a hodi sa to ked tahas skodovicu nalozenu do strmeho kopca
07.01.2011 17:48
|
|
Re: Redukovana prevodovkaPri nafte sa rozhodli, ze z pohladu priaznivejsieho priebehu krutiaceho momentu dizel motora v nizsich otackach uz nie je treba redukcnu prevodovku na to aby mohol ist pomaly (dizel ma prebeh krutioaceho momentu pomerne plochy, teda ma silu uz od nizsich otacok, beznin potrebuje na dosiahnutie toho isteho krutiaceho momentu vyssie otacky). Fakt je ten, ze do dizla davaju aj pomalsi staly prevod v osovych diferencialoch. Benzin ma 4,1 diesel 4,4. redukcna prevodovka ma pomer cca 1,45. Sumarne: diesel celkovy prevod do pomala: prvy prev. stupen 3,7 staly prevod 4,4 spolu: cca 16,3 benzin: prvy prev. stupen 3,7 staly prevod 4,1 redukcia 1,45 spolu: cca 22 Cize pri najnizsom mozno prevodovom stupni (a aj redukci ak existuje) benzinovy nasoby krutiaci moment motora na kolesa 22x, dieslovy 16,3x. Vyhoda benzinoveho je to, ze pri rovnakych otackach motora pojde cca o 25% pomalsie co je v terene velka vyhoda. Tiez je to vyhoda pri tahani resp. cuvani s vozikom.
21.01.2011 12:34
|
|
Re: Redukovana prevodovkaZdravim vsetkych. Mam otazku - je nejake obmedzenie pre zaradenie redukcnej prevodovky, alebo moze byt zaradena trvalo pri vsetkych prevodovych stupnoch aj pri rychlej jazde - tahani vozika? Diky za odpoved
14.09.2012 21:35
|
|
Re: Redukovana prevodovkaRaVoj: obmedzenie mas iba v zmysle otacok, tak ako pri klasickom prevodovom stupni, cize jazdit s tym mozes kludne aj na stalo, ale pri vyssich rychlostiach to uz straca zmysel ... svojho casu niekto na ceskom webe zverejnil prevody vs redukovane prevody pri roznych rychlostiach a pamatam si, ze redukovana 4 bola pri 50ke cca na tom tak isto ako 3ja (alebo to bolo redukovana 5 versus 4ka) ... proste tam sa to uz zrovnavalo (neviem ako je to s nutnmetrami cize pri zredukovanej rychlosti povedzme 4ke pri otackach 3tis a rychlosti 50km/h mam vyssiu hodnotu ako pri klasicky zaradenej 3ke kde idem tiez 50kou a otacky mam cca 3tis? lebo ak v tom rozdiel nie je, tak zmysel redukcie vidim iba pri rozbiehani a pomalych rychlostiach ... na zvysok ti dobre posluzi aj klasicky prevod, kedze stale vies podradit v pripade potreby
15.09.2012 09:50
|
|
Re: Redukovana prevodovkaTu je ten spomenuty graf...
15.09.2012 12:31
|
Re: Hrdza | 14.04.2024 Ivanko |
Re: Hrdza | 14.04.2024 Sifon |
Re: montovana hala zateplena | 11.04.2024 Ivanko |
Re: montovana hala zateplena | 11.04.2024 slavomir92 |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3391 |
Členovia OZ: | 27 |
Autá: | 1243 |
Inzeráty: | 2007 |
Témy fóra: | 1858 |
Príspevky fóra: | 26180 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 101 |