Autor | Správy |
---|---|
Re: Montáž prídavných budikovKeď už montujem http://www.fusion.sk/katalog/product/36272/ ,tak sa podelím a spravím malý tutorial Pre krátkosť času zatial len cesta kadial tahať kable na WRX 01-07 Pod nadržkou kvapaliny pre spojku je mala prehodka,do nej som vyrazil 4x4mm otvory(zavisí od kábelaže k budíkom).Káble v kabíne vchádzaju v rohu nad plynovým pedálom.Odtial su ťahané za tahometer a budík bude umiestnený v ľavom rohu pri stĺpiku.
15.05.2012 11:16
|
|
Re: Montáž prídavných budikovBudik je napojený priamo na baterku a spínanie je zapojene na spínaný plus od hodín v strede palubovky,prepínanie farby osvetlenia jenapojene na dimmer hodín (biely a oranžový kábel. Vmotorovej časti treba demontovať IC a hadice odvetrania kľukovej skrine,vybrať záslepku na olejovom kanáli na 3tom válci,na napojenie som použil adaptét vyskladaný z dielov od Hansaflexu a bežne dostupný rozbočovač k budíkom.Boost senzor je napojený z hadice k BOV ventilu.Nevýhodou umiestnenia je ze tesnosť sa dá vyskúšať až po poskladaní a ak to nahodou tečie tak to treba cele zasa rozobrať...zato ma výhodu v tom že je to najteplejšie miesto a udaj nie je ničím skreslený.
18.05.2012 14:15
|
|
Re: Montáž prídavných budikovVyborne ja planujem pridat minimalne tlak oleja koli bespecnosti.... zvazujemtieš kupu budiku "4 in 1" kedze 3 budiky nemam kam dať ale napr boost by somkrad vydel v Bar. ...apropoaky ti to ukazuje tlak oleja?alkoto ti teraz vtomtot pocasitrvá ohriat olej?
02.06.2012 08:13
|
|
Re: Montáž prídavných budikovTo foto je len ilustračne,ja mam stupnice v metrických hodnotách.Tlak oleja je na volnobehu 7bar studený a 2,8-3bar teplý pri záťaži teplý max 7bar.Olej sa mi zohrieva pri predpisovej jazde asi 1stupeň na KM ale nesledoval som ci je to linearne...mozno od 50stupnov to ide rychlejsie hore.Existuju aj ine kombinacie veličín pri budikoch 4in1
02.06.2012 11:08
|
|
Re: Montáž prídavných budikovtakze ked je vonku +17 mas po 20km 37°C? urcite? to bude asi skor ... No ja potrebujem primarne teplotu+tlak oleja ostatne mi povie ECU..
02.06.2012 20:44
|
|
Re: Montáž prídavných budikovBudik mera az od +20.Neviem ako to bude v zime...ale urcite to nie je linearne.Dnes som presiel 5km a odstavil na 10min a pri starte uz bolo 53 stupnov.Cize urcite akumuluje tepleo z bloku.
02.06.2012 21:08
|
|
Re: Montáž prídavných budikovcosmix, to by ma prevelice zaujimalo ako je to s tou teplotou. Skus to nejako pomerat, ci uz podla zataze,km, alebo casu. BakelitMotorVyfuk Z4 s R6 motorom ma len kontrolku teploty oleja, a tam to vystupa na 50C naozaj po 15-20km. Takze zohriata kvapalina vobec neznamena ze mozes jazdit knedle.
02.06.2012 21:28
|
|
Re: Montáž prídavných budikovMarcel zrovnavat atmosferický motor a turbo je..doslova hrušky a jablká(z pohladu produkovania tepla ) ....upne nezrovnatelne, dalsia vec je ze EJ20 sa zohrieva citelne pomalsie ako EJ25 ..takze som zvedavý aj ja ..vleten to nahodim aj ja .. prave koli tomu aby som si nenicil motor ..
02.06.2012 21:37
|
|
Re: Montáž prídavných budikovDnes som to trocha sledoval...štart bol pri 20"C cize rovnako ako začína merat budík.Prvých 10km 35"C,prestávka 45min na nakup v Tescu štart z 65"C ďalších 10km odstavene z 75"C. Čo sa týka produkcie tepla tak pri predpisovej jazde sa to dá porovnať,pretože motor ide skoro stále v atmo režime.
03.06.2012 12:40
|
|
Re: Montáž prídavných budikovKed som mal cidlo, ako Cosmix na GT, tak prevadzkova teplota bola medzi 90-130°C. Akonahle som zacal dupat, islo to cez 110 a podla dlzky a intenzity sa to drzalo alebo este stuplo. Oneskorenie oproti vode pri zahrievani bolo v lete asi 5min a v zime podla vonkajsej teploty az do 20min. Merane po odchode z prace, kde to 8-9hod stalo vonku, jazdil som samozrejme s nohou ako pierko a do 3000rpm. V dnesnom pocasi po zahriati mi vdaka 7mm doske pod motorom a prevodovkou trva hodiny, kym motor uplne vychladne a tak napr po 2,5 hodinach mi staci prejst v klude 3-4km a mam olej znovu na 70°C. Dost tomu pomaha, ze moj target AFR v nizkej zatazi sa pohybuje okolo 13,6 a nie 14,7 ako v pripade seriovych aut. Atmo vs nizko kompresny turbo blok bude mat vzdy v produkcii tepla turbo navrch. V atmo rezime je turbo menej ucinne, preto pri rovnakom vykone vytvara viac stratoveho tepla a v turbo rezime sa tvori viac, pretoze je tam kyslika. Ak sa bavime o turbach ala VW s vyssim KP, tam to bude v nizkej zatazi dost podobne s atmo.
03.06.2012 13:07
|
Professional Custom Essay Writing | 27.03.2024 jenniferkasmer |
Re: Svišťanie - pískanie - niekde z motora... | 26.03.2024 Ivanko |
Re: Svišťanie - pískanie - niekde z motora... | 26.03.2024 fotograf |
Re: Co som dnes urobil na svojom Subaru | 21.03.2024 ziziwrx |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3383 |
Členovia OZ: | 26 |
Autá: | 1242 |
Inzeráty: | 2006 |
Témy fóra: | 1854 |
Príspevky fóra: | 26172 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 100 |