Diskusné fórum

Brzdy - upgrade

Autor Správy

Re: Brzdy - upgrade

Páni idem riešit vačsie brzdy na Forestra ... Teraz tam mám STI 09 a su v perfektnom stave a nešpekuloval by som ale... Idem nahodit kompetne STI prevodovku 01-05 (kompet aj s tehlicami čiže Black STi mi tam nepasnu smile ani s redukciou. Takže najlogickejšie by tam bolo nahodit origo zlate STI, tie už výkukam dlhú dobu a celý komplet je pomerne tašké zohnat, navyše maju často cez 10r a su akurat zrele na repas, skatka nemienim tam davat nejake opotrebovane stare šopy ked som tam mal fajnove zanovne kusy.

Otazka znie : Ak nezoženiem zlaté origo v top stave čo tam dať? Podotýkam že nove brembo stoja tak 2500+€ pár a aj AP racing, čo je jednoznačne špička ale cenovo prema mimo... Jazdit budu prevažne bežnu premavku + raz za čas nejaky okruh.

Vaše doporučenia a reálne !!! skusenosti alebo aspon s prvej ruky? smile na D2, Ksport, Wilwwod,XZY, atd...

23.10.2012 19:48

Re: Brzdy - upgrade

O D2 som kedysi čítal že stoja tolko ako AP Racing ale kvalitou sú niekde inde... Možno tam kde si bol teraz s brzdami z WRX(STi) neviem ani z čoho si to mal.

23.10.2012 20:20

Re: Brzdy - upgrade

Ako som pisal hore mam Brembo STI 09 (326mm) D2 stoji 1/3 AP a viesa že to nieje zaiden zázrak no nemam snimi skusenost ani nikoho nepoznám kto by ich mal

23.10.2012 20:27

Re: Brzdy - upgrade

Znamy hodil na 350Z komplet sadu K-Sport a uz su tam vyse roka. Je velice spokojny a pomer cena/vykon je uzasny.

23.10.2012 22:21

Re: Brzdy - upgrade

predne brzdy nebude problem zohnat od hoci koho ale osobne ak by som uz mal ist do taiwanu tak ten K sport su asi naj willwood robi usa ale oni nemaju 8 piestik a zadne myslim jedina firma co robi na subaru je D2 tak asi ostava volba D2 dopredu aj dozadu aby to malo nejaku liniu nie

24.10.2012 08:07
555
avatar

Re: Brzdy - upgrade

Ksport robi aj zadne. Je to podla vyzoru evoluciaa D2, ktora bola opajcnuty Tarox, pouzivajuci tvar dosky od AP.

V tomto pripade predpokladam, ze sa naprogramuju stroje a vyrobia pripravky, ktore sa uz nemenia a vyraba sa az do bodu, kedy to prestava byt rentabilne. Nasvedcuje tomu aj velmi obtiazna servisovatelnost D2 a dostupnost nahradnych dielov je limitovana prakticky iba na vence.

Dalsi spolocny menovetel pre azijske kity je fabricke oblozenie, ktore je maximalne na urovni seriovej dosky na fabrickych brzdach /maximalne.../, co neumoznuje vyuzit ich potencial. Preto je nutne kupit ich s lepsimi doskami a vdaka tomu uz spomenutemu AP vzoru su drahe, pekne to vidno na Ksporte, ked si vylistujete kit a jeho verzie.

Treti fakt je spolocny pre vsetky zadne kity, koli celustovej rucke su drahsie, niekedy su drahsie, ako predny kit.

U Willwood som sa nedopatral k fabrickemu kitu, je to skladacka z ich portolia. Pred cca 10r som sa dostal na GT k otocom a zadnym WRX brzdam vdaka tejto znacke. Kamos si ich objednal a dosli na USA WRX, ktora pouzivala ten stary system a ked ich chcel nahodit, museli sme to vymenit smile. Je to dlha doba, no preveril by som si to. Ich systemy sa pri velkom zatazeni stavaju flexi, ale to smrtelnik nedosiahne ani na okruhu.

Brembo ma spickove strmene a sialene predrazene kotuce. Dosky tiez nepatria medzi lacne. Ak by som vahal medzi AP a Brembo kitom, tak jednoznacne volim prvu znacku.

AP je moj favorit. Maju viacero kitov, ktore su bud na race alebo street a su tam aj verzie strmenov. Ponukaju aj strap drive disc, co je ultimatne riesenie kotuca na predok, ale musite mat absolutne v poriadku naboj a lozisko, lebo aj minimalna hadzavost tie kotuce dorazi a tie potom dorazia vas smile . Race kity nebrat na celorocne pouzivane auto. Su zbytocne drahe a nie su konstruovane na namacanie v soli, piestiky sa potom mozu zacat pridierat. Ak najdete v USA nejaky famozny kit, treba si pozriet, ci parametre kotucov zodpovedaju tomu, co AP ponuka v katalogu. Vsetky cenovo naozaj vyhodne kity maju vence vyrobene inde a kupujete skladacku, nie komplet AP kit.

Alcon vyraba pre velke znacky a motosport, nie je u nas prilis znamy a je velmi dobry. Prilaka predovsetkym ludi, ktori nechcu dvojdielne kotuce a pozaduju uroven AP.

Tarox ktory ma zaujimave veci a osobne ho nemam rad. Nad metal/ceramic kotucmi ani nerozmyslajte, rozpadnu sa po cca 8000km jazdenia v meste z coho polovicu odjazdila manzelka a neuznavaju reklamaciu a nevracaju 90% oblozenie. Osobna skusenost za 15000€. Ich kovove zavodne vence vsak stoja za tie peniaze a pouzivaju sa aj na kity s dvojdielnymi kotucmi. Odolnost voci doske CL RC5+ je famozna a DS2500 ich iba prelestuju. Smelo si ich dovolim porovnat s AP. Kamos jazdi 8 piestikovy system na Honde a funguje skvelo, no zimu moc nevidelo a cital som o obcasnych problemoch so solou a piestikmi.

24.10.2012 10:24
Posledné príspevky
Re: How to grow your ecommerce store by selecting a right ecommerce store development agency? 19.04.2024  davidnoel
Re: Hrdza 14.04.2024  Ivanko
Re: Hrdza 14.04.2024  Sifon
Re: montovana hala zateplena 11.04.2024  Ivanko

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3392
Členovia OZ: 27
Autá: 1244
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1859
Príspevky fóra: 26181
Články: 150
Zrazy: 101