Autor | Správa |
---|---|
skmerti |
USA auto z nemeckaUSA skla maju nejakym zazrakom vyryte E ka, cize skla OK. Problem su svetla predne a zadne. Tie z USA nemaju Eka. Cize by si musel kupit predne lacne halogenove svetla a tiez zadne nove. Zadne svetla nove z E kami som kupil po 60 eur jedno. Tie maju aj cervenu hmlovku ktoru som si zapojil ja zo spinacom a relatkom. Ked vyriesis svetla mal by si byt OK. STK stanice nenavidia americke auta a boja sa ich. Da sa prejist cez STK ak svetla maju Eka a zadna hmlovka cervena funguje.
05.07.2020 19:32
|
skmerti |
Re: Wrx sti 2019 prihlásenie na SVKAhoj. Tu je skmerti. Doviezol som si svoje auto z USA v 2010. Jazdil som na Nevadskych znackach cca 2 roky. Chcel som prihlasit svoje 2007 WRX STI z dovodou aby som nesvietil a tiez kvoli normalnej poistke. Vtedy sa to nedalo inak iba najprv prihlasit do CZ a potom na SK znacky. Vybavoval mi to jeden pan z Piestan. Auto neopustiolo garaz a bolo nasledovne prihlasene v CZ potom som dostal od neho papiere a prihlasil si ho na SK. Stalo to kopec penazi - pan co vybavoval. Prihlasenie na SK bolo bezproblematicke vtedy. Kedze US auto mal som este problemi stale v oktobri 2019 na STK. Idu po tychto autach do teraz. Ake problemi? Skla su OK, maju E vytlacene takze OK na EU. Svetla predne som mal velkym stastim v pivnici ktore maju E, su halogenove a rit vidno v noci a moje xenonove sedia v garazi. MNechce sa mi stele ich prehadzovat (kazde 2 roky na STK). Zadne svetla som nasiel na autodielySK. Jedno stalo 60eur cize 120 eur. Vyemenil som ich a maju E ka. Tiez ma jedno svetlo hmlovku ktoru som si napojil. Od teraz uz ziadne problemi ale krivia ustami a boja sa tich americkych aut. Ak viac otazok napis. Podla mna sa neoplaca uz nosit STI z usa. Kopec problemov a vybavovaciek.
05.07.2020 19:21
|
skmerti |
Re: Subaru STI 2007 zastalo na cestePrvy krat problem po 13 rokoch. 50 000 km, klinovy remen v poriadku, palivova pumpa bzuci, mam iskru, mam impulzi na vstrekavacoch. Auto odtiahnute domov. Pri startovani motor toci ale nenastartuje. Snimac polohy klukoveho hriadela OK, zmerany 2k/ohmi. Snimac vackovky (na strane spolujazdca-na bay 1) nevyzera, ze je dobry. Zamenil som z druhej strany a motor stale nestartne. Prosim o radu alebo podobnu skusenost. Dakujem. S pozdravom Rado.
05.07.2020 12:33
|
skmerti |
Re: TEKOV – Pohoda ISkoda ale budem v praci. Toto miesto je super. Boli sme tam par krat z rodinou. Kuchyna je spickova - velmi dobre jedla, pamatam sa na jedlo "dolnianska pochutka" velmi dobre. Dobry vyber, mohli by sme opakovat. Vela zvierat pre deti a pekne prostredie.
09.04.2014 16:43
|
skmerti |
Re: Ako/kde cistit a osetrovat motor a valstne vsetko pod kapotouOd narodenia si sa uz umyval vela krat a neuchoval si si oreginalne biologicke masti. Tak isto to je z motorom. Je neatraktivne pre mna vidiet umyte auto a po otvoreni motora uplna hroza. Potom to vyzera, ze to auto je uplne zanedbane. Mam 2007ku a neumyval som este motor odkedy ju mam novu, ale teraz na buduci tyzden sa chystam. Ako to urobim? Jednoducho.
A to je asi tak vsetko. Robil som to desiatky krat s predoslimi autami a motory vyzerali ako nove. Nikdy som nemal problem nastartovat auto. Da sa to aj z vapkou, ale ta je podla mna brutalne silna a nie je to najlepsie riesenie. Je to najrychlejsie riesenie ale z 5% nicenim povrchovych ploch kazdy krat.
Netreba sa ponahlat, nejaka dobra muzika, pivecko a za 4h poctievej prace mas motor ako keby auto si vytiahol zo salona. Treba davat pozor na motorovej strane kapoty - jemne fabrikaty skoro ako latka. Aj to sa da umyt, vykefkovat a vystriekat len ako hovorim vsetko pomaly a pozorne. Takato umyvacka motora moze byt ta najviditelnejsia praca ktoru urobis pocas celeho roku Ak taketo cistenie zvladnes kazde leto budes udrziavat priestor motora cistucky a kazdy rok sa budes menej trapit. Dalsi variant. To vsetko sa da aj zvladnut pocas jara alebo jesene ked vonku prsi, odmontovat kapotu a nech vsetko tam poriadne navlhne. Po trebars 5 hodinach tam napraskujes saponat a nechas poriadne reagovat. Potom vystriekas vodou - hadicou a nechas to v garazi uschnut do druheho dna. Ked mas pristup ku zduchovemu kompresoru, vystirekaj motor vzduchom a potom ho nechaj uschnut. Samozrejme opat pouzivas igelity na jemnych komponentoch. Ziadna veda, ziadny technicy ale podstiva makacka s krasnym vysledkom. Hacik je ze aky saponat. Ja viem ze Simple Green funguje a urcite su aj lepsie pripravky o ktorych ja neviem, prosim napiste. Ja som popisal poctivy postup ktory donesie vysledky. Ospravedlnujem sa za roman ale inak to nejde.
20.08.2013 03:26
|
skmerti |
Re: 5. LETNÝ KLUBOVÝ ZRAZAhoj Turbo32. Nemam PSL ale STI. Kludne si mozes vsetko popozerat, posediet, a aj zajazdit ked chces. Neni problem.
18.08.2013 16:58
|
skmerti |
Re: 5. LETNÝ KLUBOVÝ ZRAZDakujem Ivan za radu. Rezervoval som si 2 noci v penzione. S pozdravom Rado.
09.07.2013 12:38
|
skmerti |
Re: 5. LETNÝ KLUBOVÝ ZRAZAk Hotel Tatra West (ktory dava k dispozícii priestor na opekanie, grilovanie, varenie gulášu.) bude plny a ubytujeme sa v penzione vedla, nebudeme sa citit odrezani od hlavnej atmosferi?
09.07.2013 03:07
|