Autor | Správa |
---|---|
johnx |
Re: Pipanie - nezapnute pasy a dveremoje legacy ma najsprostejsie pipanie ake som kedy videl. nielen ze neprestane pipat ked zastavim (co je vcelku normalne), ono neprestane pipat ked vystupim z aute ! celkom ma pobavilo ked som pocul na 10 metrov moje prazdne pipajuce auto
23.06.2014 15:43
|
johnx |
Re: Legacy H6 - vysoka spotrebamotor sa zohrieva normalne? pozrel by som na cidlo teploty vody a ten MAF.
13.06.2014 15:56
|
johnx |
Re: V-Power Nitro+ - ma zmysel ?ten video test je nezmysel. subaru (wrx, sti, 3.0) po resete ECU nastavuje nasobic na 0.5 z maximalneho predstihu. nez sa motor dopracuje k plnemu vykonu nejaku dobu (kilometre v zatazi) trva. osobne jazdim agip 98okt. ale ziaden rozdiel oproti 95/100 som si nevsimol. ja vidim urcitu vyhodu v tom, ze motor moze mat urcitu "bezpecnostnu rezervu". su situacie kedy motor moze klepnut a vcelku sa s tym pocita. ecu uberie trocha timingu a ide sa dalej. benzin s vyssim OC v takych pripadoch moze malicko pomoct.
14.05.2014 17:36
|
johnx |
Re: Co som dnes urobil na svojom Subarutak tak viac informacii ...
19.03.2014 22:35
|
johnx |
Re: Subaru testy/Clanky o Subarucele pdf korektne prelozit asi nieje uplne realne. ale skopcit si z pdfka bloky/odstavce textu a hadzat to rovno do google translate to by nemal byt problem
04.03.2014 19:02
|
johnx |
Re: Spinavy butterfly ? normalna vec?sajrajt ... normalny olej nie? aky motor?
18.02.2014 01:01
|
johnx |
Re: Príliš tvrdý podvozokano, pneumatiky aj tlmice maju vplyv na komfort jazdy. lenze pri aute s vysokym taziskom nieje moc co vymyslat. komfort ide ruku v ruke so zhorsenymi jazdnymi vlastnostami. ale co s tym? kupis nove kolesa a pneu s vyssim profilom? musel by to byt pomerne velky rozdiel aby to malo efekt. a ine tlmice? tiez to nieje lacna sranda a vysledok moze byt neisty. ale mozem ta previezt na mojom legacy mozno prehodnotis co je moc tvrdy podvozok
09.02.2014 14:01
|
johnx |
Re: videohry :)to urcite :D ale ten pocit ked som dokazal ist mapu len podla rozpisu..
16.12.2013 00:09
|
johnx |
Re: videohry :)jedine co som kedysi regulerne hraval bolo Richard Burns rally. uzasna hra. teraz uz peknych par rokov oddychuje g25 v krabici .. :)
15.12.2013 22:07
|
johnx |
Re: h6 - 2004subjektivne ziaden rozidel medzi 95, 98, a 100 som nezbadal. tankujem 98...
09.12.2013 17:58
|
johnx |
Re: Zopár manuálovmame... :)
02.10.2013 01:26
|
johnx |
Re: prehliadka po 5000km - povinne v Subaru ?Pokiaľ viem tak diely si doniesť môžeš a nemusíš navštevovať ofic. servis. Ak sú diely schválené pre tvoje auto a servis má nejaký certifikát tak o zákonnú 2 ročnú záruku prísť nemôžeš. Problém môže nastať s predĺženou/neštandardnou zárukou. Tej sa zákon netýka a výrobca si môže diktovať svoje podmienky.
14.09.2013 11:49
|
johnx |
Re: Subaru Event No.1Brankooo: diky za fotky. trvalo to asi hodinu nez sa to stiahlo, ale ved pohoda. pekne si mi nafotil auto :)
10.09.2013 11:09
|
johnx |
Re: Buchanie na napravach pri plno vytocenych kolesachrobi to LEN ak je auto zohriate? trhne celym autom? robi to aj na strku? mne sa takto prejavuje problem s visco na stredovom diffe. robi to v lete/po zohriati auta. celym autom hodi, ak je to na strku, tak pretoci zadne koleso a diff nebucha.
13.08.2013 21:06
|
johnx |
Re: stredový diferenciál na spec-btakze pracovna verzia ze to je homokinetak sa nepotvrdila. dnes som 555 povozil po carfurackom parkovisku, po strkovom parkovisku, troska ma skusil potlacit atd. zaver je, ze to je urcite odidene visko na stredovom diffe. studene to nerobi. ked sa zohreje prevodovka, tak to bucha a hadze. ked som to spravne pochopil tak ked sa prekona odpor vo visco tak sa to prudko uvolni, buchne a cukne autom ale sranda pozorovat ako auto na strku pri pomalickom posuvani skusalo pretacat zadne kola
05.08.2013 20:51
|
johnx |
Re: Spotreba u SUBARUmne pri vyhodenej rychlosti auto prepocitava nejaku volnobeznu spotrebu (dajme tomu 2l za hod) podla aktualnej rychlosti. ked idem pomaly tak to skoci aj na 5 l/100km, ked vo vyssej rychlosti tak 0-1 l/100km
04.08.2013 03:41
|
johnx |
Re: Spotreba u SUBARUpani samému sa mi nechce verit, ale dnes som si dal kludnu a predpisovu jazdu dedinkami domov (cca 80km) a spotreba podla palubneho skoncila na 7.0 a to mi dlhodobo palubny ukazuje o cca 0.4 vyssiu spotrebu nez podla blockov. ale nechcem tvrdit ze som isiel pod 7, tomu neverim ani ja :D
03.08.2013 20:28
|
johnx |
Re: HHO pohonmotor ide do 4300rpm closed loop aj pri plnom plyne? ja som bol v tom, ze pri WOT ide vzdy open loop.
21.07.2013 21:15
|
johnx |
Re: Legacy - otazky a rady pred kupouredukcia by nemala mat na dvojhmoty zotrvacnik ziaden negativny ucinok. krutiaci moment od motoru je stale rovnaky a redukcia motoru odlahci tym ze "skrati" prevody.
02.07.2013 12:05
|
johnx |
Re: BT OBD II adaptertorque ssm vie, staci dokupit OBDkey za nejakych 120€+ otazna je rychlost scanu (elm327 je myslim 1hz) a co vsetko dalsie ti bude vediet precitat. rozmyslal som nad tym, ale ani na strankach Torque sa mi nepodarilo nic moc podrobne najst, tak pockam nez to tu niekto otestuje :D
13.06.2013 19:40
|