Autor | Správa |
---|---|
andrej |
Re: h6 - 2004zdravim vsetkych. s polutovanim musim oznamit ze som svojho outbacka predal. z viacerych dovodov aj ked mi za nim bude smutno. verim ze za nejaky cas znova najdem nejake to subaru pretoze je to naozaj výborné auto. zatial vsak idem jazdit volvo S60 (aspon vyskusam aj nieco ine) a potom mozem porovnat. Auto som predal do troch aciek (inak katastrofalny pristup). Takze keby ho niekto planoval kupovat tak sa mi moze ozvat rad mu k nemu poviem nieco viac. a ozaj zostali mi nejake veci z neho ak by mal niekto zaujem - zimne gumy 215/55 R17 2ks a 2ks - olej liqui moly TOP TEC 4100 5W-40 1L - liqui moly hypoidný prevodový olej 75W-140 LS 1L (vynikajuci olej)
09.11.2013 18:44
|
andrej |
Re: h6 - 2004Takze. Pretesnenie senzora teploty vody tam bol zistený únik vody. Otestovane natlakovanim v prevádzke na 4000 otáčkach tlak v sústave do 1.5 bar. Čiže ok. A vymenený viečko chladiča. Suma celkom 33 EUR aj sdph. Zajtra mam dlhšiu cestu tak uvidíme. Ale dúfam ze to bude ok.
26.10.2013 22:21
|
andrej |
Re: h6 - 2004ze vraj je chladeny vodou ci co ja sam tomu nerozumiem. to mi povedal mechanik. alke ako hovorim mam iste este raz na diagnostiku po dlhsej odjazdenej trase. tak upresnim potom
23.10.2013 21:30
|
andrej |
Re: h6 - 2004ok. takze nakoniec by to nemalo byt prasknute tesnenie pod hlavou ale vraj to je ERG ventil novy v subaru origo stoji 245 € este mam ist na jednu diagnostiku. ale celkom ma potesili..
23.10.2013 18:13
|
andrej |
Re: h6 - 2004no tak som smejdil po fore a nasiel som tu ze je nejaky servis v holíči , tak som tam skusil zavolat a vraj 400 E robota 240 E generalka zbrusenie hlavy zabrusenie ventilov, vymena gufier ventilov,.. plus material tak to nevyzera az tak hrozne. budem potom informovat ako som nakoniec dopadol.
09.10.2013 21:42
|
andrej |
Re: h6 - 2004stale som nikoho nezohnal. nikto sa do toho nechce pustit. please posunte kontakt na niekoho kto mi to vie urobit. dikes
07.10.2013 11:47
|
andrej |
Re: Kde dat namontovat LPGa co si daval aky system? pozeral som ze maju stag a potom techgas a gastech. daval si si namontovat aj ten v-lube? lebo zhodou okolnosti mam prasknute tesnenie pod hlavo tak zase rozmyslam ze ked uz pojde motor von tak nech mi vybrusia ventily ako pripravu na plyn. tak ze by som to tam dal urobit . ja som pozeral este aj púri puchove je firma autolpg- maju tam system prins mate s nimy niekto nejake skusenosti?
21.09.2013 20:53
|
andrej |
Re: h6 - 2004A vieš mi poradiť kde najlepšie to dat spraviť. Lebo tu v servise mi hovorili že sa do toho radšej nechcú púšťať. Lebo ten motor nerobili. Myslím tým niekoho kto ma skúsenosti priamo so Subaru
20.09.2013 13:42
|
andrej |
Re: h6 - 2004asi je to v keli. lebo voda stale mizne. volal som do subaru servisu ze 1600 eur tam teraz mali podobnu opravu ze motor von rozobrat vycistit zrovnat hlavy nove tesnenie nejake vodiace trubicky a naspet trvanie 2 tyzdne len praca 500 eur este stale dufam ze bol len zavsdusneny system lebo som teraz zapol kurenie . dnes idem na dalsiu dlhsiu cestu tak uvidim.
17.09.2013 13:17
|
andrej |
Re: pohon 4x4neviem či to sem patri ale chastam sa menit olej v zadnom diferenciale na H6 -ke a v servisnom manuale sa pise ze mam na vypustaciu matku dat lepidlo THREE BOND 1105 alebo equivalent. vite mi niekto poradit aky eqvivalent? nechce sa mi kupovat cela tuba len kvoli jednemu srobu. alebo mam zajst do subaru nech mi tam ten olej vymenia? mam tento olej LIQUI MOLY hypoidný prevodový olej 75W-140 LS - 1l
05.09.2013 21:58
|
andrej |
Re: h6 - 2004no chladic som vymenil. takze budem sledovat. termostat som nevyberal ale otestoval som ci otvara ked som nechal bezat motor a ked sa zohriala spodna hadica chladica tak mi bolo jasne ze otvara. dal som tam zatial len destilku. celkom robota na 4 hod aj s cistenim wapkou plastoveho krytu motora. ked bude secko ok tak zamenim za riadnu kvapalinu
01.09.2013 21:53
|
andrej |
Re: h6 - 2004Mna to tiež napadlo že možno s wapkou by sa to dalo vysistit. Ale v mojom prípade by to nepomohlo. Lebo vraj stopercentne tečie. Ja som ešte nebol vlezeny pod autom aby som sa o Tom presvedčil ale pri najbližšej príležitosti sa do toho pustim.
29.08.2013 12:54
|
andrej |
Re: h6 - 2004No začínam silno uvažovať že si ho vymenim sam. Otestujem ten termistat v hrnci ako otvara. A bude. Ved co som pozeral servis manuál tak to nemoze byt velky problem. Len neviem mozem tam naliat hocijaku kvapalinu alebo ma Subaru rad nejakú specialnu?
28.08.2013 17:07
|
andrej |
Re: h6 - 2004hej viacej vody bolo na vychladenom. to uz som zistil ze ked je vychladeny tak je tam viac vody. a mechanik hovoril ze stopercentne ten chladic tecie. a ze vraj vymenit ho nieje take jednoduche ze sa musi cela maska zhodit a ked sa vymeni tak potom moze zistovat az bude spravne natlakovany ci to je nejaky senzor spytna alebo termostat alebo co. mne sa ale zda ze bvymenit chladic je otazka pol dna a ze vobec netreba zahadzovat prednu masku.
28.08.2013 14:21
|
andrej |
Re: h6 - 2004servus. tak teraz som z toho jelen. vcera som chcel doliat vodu do prepadovej nadrzky a bolo tam viac ako den predtym. to ze mi tecie chladic mi povedali v servise tak neviem ci to je naozaj pravda alebo nie. kazdopadne sa stava ze rucicka s teplotou vybehne hote tesne pot cervene pole tam sa chvilu drzi a potom zasa spadne na normal. vcera vecer som to skusal a ako keby skokovo padala dole. moj nazor je ze asi to je ten termostat ze otvara nejako divne. nemal som ho este vybrany a nevaril som ho v hrnci. ale chcem tomu trochu rozumiet. dalsia vec je ze ked sa stane ze teplota vyleti hore tak prestane fungovat klima a ako keby zacal kurit. lebo vcera som objednal ten chladic a pokial je to len tak ze nefunguje dobre termostat tym ze tam stupne teplota a chladic tlakom vysplechne vodu von tak by bolo zbytocne menit cely chladic. vie mi s tmy niekto pomoct alebo mam zajst do servisu subaru?
28.08.2013 12:08
|
andrej |
Re: h6 - 2004alebo kvoli vodnemu cerpadlu.? mohol odist ties? chcem sa vyvarovat totiz zbytocne dalsim investiciam.
21.08.2013 21:58
|
andrej |
Re: h6 - 2004alebo kvoli vodnemu cerpadlu.? mohol odist ties? chcem sa vyvarovat totiz zbytocne dalsim investiciam.
21.08.2013 21:49
|
andrej |
Re: h6 - 2004asi pojdem teda do toho noveho len dufam ze to nebolo kvlo termmostatu ze prestal zapinat okruh a tym padom tam bol vecsi tlak. moze sa take nieco stat? ze kvoli tomu aj odisiel chladic aby mi neodisiel potom aj ten novy.
21.08.2013 21:47
|
andrej |
Re: h6 - 2004Caute. Chcem sa spýtať začal mi tiect chladic. Neviete kde sa dá zohnať Starsi chladic. Nechce sa mi kupovať nový.
21.08.2013 17:43
|
andrej |
Re: h6 - 2004dakujem chlapi. za info. dnes som to nechal v servise. rano to pozru na prvy pohlad vraveli ze by to malo byt lozisko a co som tu cital tak vraj lozisko ma hucavy zvuk toto je skoro ako taky tlmeny rapkacik. tak neviem. cital som tu zopar prispevkov a chcem sa spytat nasli sme v servise dva druhy loziska samostatne ako napriklad toto a taketo aj s celym nabojom ci ako sa tomu nadava tak sa chcem spytat ci sa musi menit s celym naboljom alebo sa da len samotne lozisko vymenit a niekde som dokonca nasiel aj ze samotne lozisko bolo drahsie ako cely naboj. pred chvilkou som tu cital ze vraj sa to neda a neodporucate menit len lozisko. Ale na ml autodily su rozny vyrobcovia SNR, OPTIMAL, HERTH+BUSS JAKOPARTS, ASHIKA, SKF - ktore z nich su dobre?
13.03.2013 18:06
|