Autor | Správa |
---|---|
JurajR |
Re: prevodovkaTá visco pravdepodobne trpí len pri vyšších teplotách. Keď je fest namáhaná alebo v horúcich letách. V zime je menšia pravdepodobnosť že sa zničí, nakoľko sa asi stíha prechladiť. U niektorých typov ktoré majú chladič oleja na prevodovke sa nemusí počas celej životnosti auta nikdy nič stať. Základ je nerobiť veeeľmi veľa fígľov na parkovisku apod, a meniť olej v prevodovke. To so správnym hustením pneumatík by nemusel byť až taký problém. Skôr ten rozmer kolies... to je úplne že Top.
09.09.2016 16:43
|
JurajR |
Re: brzdové strmeneNejaký nápad na Eshop kde by mali brzdový piestik 38 a prachovku? Zatiaľ som sa stretol iba s tým že ponúkajú ale momentálne nemajú.
09.07.2015 08:58
|
JurajR |
Re: brzdové strmeneNo pripečený znamená asi tolko že je stále akoby v jednej polohe. Jedna platnička nemá už žiadne "brzdivo" a aj tak som strmeň ťahal len nasilu. Keďže som ho musel dať nasäť a odviezť sa autom domov, taktiež som ho dával naspäť nasilu. Snažil som sa piestik zatlačiť stolárskou sponou - s takou skrutkou, ale do vnútra sa nepohol ani o milimeter. Preto si myslím že bude problém ho vôbec vybrať. Čo sa týka odpojenia od systému, chystám sa vyrobiť si takú pomôcku ktorú som videl pred 15 rokmi keď mi starý majster odvzdušňoval škodovku. Sú to armovacie kliešte ktoré majú zbrúsené ostrie a týmito len priškrtíš hadicu a je to. Aby to samozrejme držalo na mieste ako lekárska svorka, je potrebné zo silnejšieho drôtu vyrobiť sponu ktorá sa navlečie na rukoväte a zafixuje. Zatiaľ ale tápem pri objednávaní platničiek, a tej opravnej sady. Aký typ toho maziva by som mal hladať?
28.06.2015 21:35
|
JurajR |
Re: brzdové strmenePotvrdzujem že demontáž je jednoduchá. Stačí jedna 14tka klúč. Keďže som zistil že by sa patrilo repas, hľadám info ohľadom renovácie strmeňa - teda výmena piestika za nový. Pôvodný je úplne pripečený... Nejaký postup? vrátane výmeny brzdovky?
28.06.2015 15:26
|
JurajR |
Re: Pukanie pri jazde v strednej spodnej častiPredpoklad sa naplnil. Prave zadne platničky su po smrti..objednávam nové,
28.06.2015 15:22
|
JurajR |
Re: Pukanie pri jazde v strednej spodnej častiZažil som asi niečo podobé. Jedného dňa sa stalo že auto šlo ako zabrzdené, pri spiatočke to pukalo - akoby ozubené koleso o niečo narážalo. Potom sa raz stalo počas jazdy také tiché - Puk . a všetko zase ide ako má.. Nemám poňatie prečo. Ale chystám sa kontrolovať brzdy tak snáď bola len kusnutá ručná na jednej strane a dif si s tým nevedel rady.
26.06.2015 15:06
|
JurajR |
Re: Škrtiaca klapkaTak dík chlapy.. Klapka vyčistená, na snímač polohy som nešahal. Baterkou vymazaná chyba. Pocitovo o 5% lepší chod - check engine sa rozsvietil znova po 25 km. Na volnobeh nejde zle, skôr s miernym plynom cca 1000rpm. Auto má aj lpg - čiže súvis? Niekto v okolí BA, PK kto by to dal na diagnostiku a poradil? Impreza 2002, 92kW
04.05.2015 08:29
|
JurajR |
Re: Škrtiaca klapkaFoto tuto klapka
02.05.2015 12:01
|
JurajR |
Re: Škrtiaca klapkaZdravím vás, dnes som dal dole škrtiacu klapku, že ju prečistím, keďže stále vyhadzuje chybu porucha volnobežných otáčok. Po demontáži mám ale obavu že bude treba v čistení pokračovať aj ďalej po saní. Je silne zanesené, hlavne ten horný kanál. Moja otázka znie, PREČO? mám sa tešiť na nejakú poruchu?
02.05.2015 11:57
|
JurajR |
Re: Rachot v zadnej casti autačiže štíty išly naspäť? No to som práve nemal v úmysle, niektoré sú v zlom stave, a nie je sa kde ani chytiť zvarom.. Nebude stačiť len páska, a zafixovať na koncoch?
27.04.2015 15:19
|
JurajR |
Re: Rachot v zadnej casti autaNo podobný problém s Imprezou 2002. Vymenená stredná časť potrubia za after ktorý je o niečo väčší a naráža na štít... Ale keď už o tom diskutujeme využijem príležitosť. Tepelné štíty sú kapitola sama o sebe, hlavne tie na prvom diely potrubia. Máte niekto skúsenosť s odstránením a náhradou páskou, ktorú používajú motorkári?
27.04.2015 14:05
|
JurajR |
Re: Klubove trickaZdravým vás, bolo by možné dostať sa k logu klubu vo vektoroch? Pre vlasnú potrebu na výrobu trička/samolepky. Ďakujem
19.03.2015 13:13
|