Autor | Správy |
---|---|
Re: Tvrdené sedlá ventilov H6V sobotnajšom ráne som začal uvažovať, ako vymeniť sedlá ventilov na H6. Vybrať motor,zmontovať hlavy,rozobrať hlavy...a potom čo? Kde zoženiem tie sedlá? Prelisujem ich s 2T lisom ?? Bude motor lepšie znášať LPG??? Vďaka za rady...
31.05.2014 10:42
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6naco by si to menil? motor znasa plyn aj bez vymeny sediel, az sa vybiju potom ich opravuj
31.05.2014 11:46
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6No ja by som ich radšej vymenil skôr, ako keď podpália ventily /iba teoreticky,nemám Subaru,,,zatiaľ/... Takto každú chvíľu motor von a meniť podložky...
31.05.2014 12:47
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6Robia to v PP, jedna hlava 1000€, takze krat 2 + demontaz,montaz...atd.Mam to zistene v JRT. Ci sa ti to oplati,tak to musis vediet ty. Ja mam na svojej H6 s plynom cca. 70tis km a vole si ok . Ale je pravda ze pri objehani 3-4 aut prepinam na benzin
31.05.2014 14:25
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6Ak to robia v PP, je to Dovalovsky, kamosova rodina. Vacsina post 2006 motorov ma z vyroby tvrdene sedla, staci kontrolovat vole. Vymena nie je ani tak o sile, ako o presnosti a kvalitnych pripravkoch, ktore su drahe na to, aby ich kupil clovek na jeden motor.
31.05.2014 17:43
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6ja mam na plyne so Subaru najazdene skoro 200tkm nikdy nebol problem http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?p=127963#p127963
31.05.2014 18:48
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6...pokial mu neslapnes na krk
31.05.2014 19:04
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6No keby mi dal niekto dal 2000€ za výmenu tých sediel,tak pre prípravky idem letecky 8-) Nejzvláštnejšie je to,že keď sa spýtam na LPG do H6,všetci píšu,že sa posere motor. A tu zasa žiaden problém... Tak kde je pravda?
31.05.2014 22:49
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6Ako zistím,či má motor tvrdené sedlá ventilov?
31.05.2014 22:53
|
|
Re: Tvrdené sedlá ventylov H6Treba si uvedomit ze LPG nieje az taky problem ako sposob jazdy z auto na ktore je prerobene na LPG. Vačšina ludi po montazi LPG zisti obrovsku usporu paliva a tym padom prestane jazdit usporne a zacne vyuzivat potencial motora ci uz H6 aleto turbo a vtedy nastavaju problemy zo sedlami ventilou preto su tu ludia co maju 70-100 tis km a nerobili volu ventilou a funguje im to ako mam a su tu ludia co kazdych 25-30 tis su s motorom v servise a riesia tvrdene a lepsie sedla ventilou.
01.06.2014 07:39
|
Re: Ostatne modely - otazky a rady pred kupou | 30.04.2024 sugmav |
Re: Zaujimavá e-kniha | 30.04.2024 sugmav |
Re: PZP | 26.04.2024 bibcabi |
Re: Hrdza | 23.04.2024 Ivanko |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3397 |
Členovia OZ: | 27 |
Autá: | 1245 |
Inzeráty: | 2007 |
Témy fóra: | 1861 |
Príspevky fóra: | 26192 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 101 |