Diskusné fórum

Tvrdené sedlá ventylov H6

Autor Správy

Re: Tvrdené sedlá ventilov H6

V sobotnajšom ráne som začal uvažovať, ako vymeniť sedlá ventilov na H6. Vybrať motor,zmontovať hlavy,rozobrať hlavy...a potom čo?

Kde zoženiem tie sedlá?

Prelisujem ich s 2T lisom ??

Bude motor lepšie znášať LPG???

Vďaka za rady...

31.05.2014 10:42

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

naco by si to menil? motor znasa plyn aj bez vymeny sediel, az sa vybiju potom ich opravuj

31.05.2014 11:46

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

No ja by som ich radšej vymenil skôr, ako keď podpália ventily /iba teoreticky,nemám Subaru,,,zatiaľ/... Takto každú chvíľu motor von a meniť podložky...

31.05.2014 12:47

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

Robia to v PP, jedna hlava 1000€, takze krat 2 + demontaz,montaz...atd.Mam to zistene v JRT. Ci sa ti to oplati,tak to musis vediet ty. Ja mam na svojej H6 s plynom cca. 70tis km a vole si ok . Ale je pravda ze pri objehani 3-4 aut prepinam na benzin smile

31.05.2014 14:25
555
avatar

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

Ak to robia v PP, je to Dovalovsky, kamosova rodina. Vacsina post 2006 motorov ma z vyroby tvrdene sedla, staci kontrolovat vole. Vymena nie je ani tak o sile, ako o presnosti a kvalitnych pripravkoch, ktore su drahe na to, aby ich kupil clovek na jeden motor.

31.05.2014 17:43

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

ja mam na plyne so Subaru najazdene skoro 200tkm nikdy nebol problem http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?p=127963#p127963

31.05.2014 18:48

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

...pokial mu neslapnes na krk smile

31.05.2014 19:04

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

No keby mi dal niekto dal 2000€ za výmenu tých sediel,tak pre prípravky idem letecky 8-) Nejzvláštnejšie je to,že keď sa spýtam na LPG do H6,všetci píšu,že sa posere motor. A tu zasa žiaden problém... Tak kde je pravda? smile

31.05.2014 22:49

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

Ako zistím,či má motor tvrdené sedlá ventilov?

31.05.2014 22:53

Re: Tvrdené sedlá ventylov H6

Treba si uvedomit ze LPG nieje az taky problem ako sposob jazdy z auto na ktore je prerobene na LPG. Vačšina ludi po montazi LPG zisti obrovsku usporu paliva a tym padom prestane jazdit usporne a zacne vyuzivat potencial motora ci uz H6 aleto turbo a vtedy nastavaju problemy zo sedlami ventilou preto su tu ludia co maju 70-100 tis km a nerobili volu ventilou a funguje im to ako mam a su tu ludia co kazdych 25-30 tis su s motorom v servise a riesia tvrdene a lepsie sedla ventilou.

01.06.2014 07:39
Posledné príspevky
Re: Ostatne modely - otazky a rady pred kupou 30.04.2024  sugmav
Re: Zaujimavá e-kniha 30.04.2024  sugmav
Re: PZP 26.04.2024  bibcabi
Re: Hrdza 23.04.2024  Ivanko

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3397
Členovia OZ: 27
Autá: 1245
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1861
Príspevky fóra: 26192
Články: 150
Zrazy: 101