Diskusné fórum

pridavam a nereaguje

Autor Správy

Re: pridavam a nereaguje

Zdravim vas subariaci..vedeli by ste mi prosim poradit,impreza 2006 normalne nastartuje no drzi si 2000 otacok a plin nereaguje vobec..klapka je elektronicka a pred par dnami som ju len cistil handrou a pohibal som s nou,moze to bit ty?a este ked som prvi krat nastartoval tak som zabudol zapojit vahu vzduchu tak cito aj tym nebude ak riadiacka zaznamenala daku chybu..no je tu este jeden problem..auto je prestavane na 460 hp a riadiaca jednotka tam nieje original tak neviem ci to diagnostyka nacita..tak uz neviem..

18.09.2014 19:01

Re: pridavam a nereaguje

Čau.Tak ak si klapku čistil handrou a nie kladivom tak by v tom nemal byť problém.A tiež nemyslím, žeby bol problém v odpojenej váhe,ono vyhodí chybu ale po spätnom napojení by to malo byť ok. Všetky konektory si zapojil? Ešte otázka,predtým auto fungovalo normálne?Čo je tam za programovateľná jednotka?Je k nej soft?smile

19.09.2014 00:04
555
avatar

Re: pridavam a nereaguje

Lacin, mal si odpojenu bateriu pri cisteni, resp potom si odpojil bateriu? Ako sa presne prejavuje to nereaguje na plyn?

Ak by to s nou nehlo, bud nenastartuje auto, alebo ma volnobeh velmi vysoky pri standardnej regulacii a ak to ma volnobezne otacky regulovane vypinacimi pulzami, tak by sa to snazilo skakat do otacok a velmi prudko by ho to "dusilo".

Elektricke klapky mavaju problem bez nasledneho resetu, ak sa s nimi pohne.

Ak s tu spomina MAF, skor si myslim, ze to bude standardna regulacia a riadiacka nieco ako jednoduchy Pectel/Cosworth v lepsom pripade, lebo nema zmysel pouzivat pri programovatelnej ecu ani AIT parameter z MAF, ked sa da pouzit samostatne cidlo. Pripadne tam bude preprogramovana seriova a vtedy by to malo plnu diagnostiku.

19.09.2014 08:11

Re: pridavam a nereaguje

Ahojte..nie kladivom a ano auto normalne fungovalo..klapku som cistil asi pravdepodobne pri zapnutej baterii az potom o niekolko dni som ju dal nabijat..riadiaca je tam neaka xtreme a ladili to madari..ma to als a tak..no teraz ani als nefunguje ako ma kedze klapka nespolupracuje co je asi normalne :).. nereaguje vobec ani nic motor nezmeni otacky iba ket do nej stuchnem za chodu tak funguje :) no na nozny pedal apsolutne nic..ale nechapem lebo sa nic nerobilo s autom inee ako len to cistenie a vaha..hmm motor ma pekny rovnomerny chod na 2000 tis. Otacok nic neklesa nepridava si..znami este vravel ze ked odpojim baterku a po dakom case zapojim tak ze klapka by si mala urobit kontrolu aneurobilo nic..no je tam uplne ina riadiaca lebo viem ako vizera seriova a tato ma na sebe napis reklamu Link Engine Management xtreme g4 a linkecu.com a turbo tu je kinugava 06..

19.09.2014 09:14
555
avatar

Re: pridavam a nereaguje

Ak vobec nereaguje, potom je bude preruseny kontakt, alebo je v haji. Je konektor spravne nasadeny?

19.09.2014 23:51

Re: pridavam a nereaguje

Konektor je dobre zapojeny urcite,a tiez ma napadlo ze ci by to nebolo premerat ak sa daky kablik povolil alebo skusim este prehodit celu klapku ze co to povie..inak musim volat madara aby prisiel a to zas neviem ja po madarsky :)

20.09.2014 04:04

Re: pridavam a nereaguje

Mám obavu že toho madara zavolať budeš musieť, lebo ten ti tam navaril trochu iný guláš a v tom sa ink iný nevyzná

20.09.2014 08:13
555
avatar

Re: pridavam a nereaguje

Klapka je zamenitelny diel, jedina vec je kuknut v Link management, ci je tam nejaka kalibracna sekvencia. A madarsky viem aj ja :)

21.09.2014 12:27
555
avatar

Re: pridavam a nereaguje

Predpoklaam, ze tam bude G4 a tams a musi vykonat kalibracia skrtiacej klapky. Postup je:

TPS Calibration

The Throttle Position Sensor (TPS) is used by the ECU to calculate various engine management parameters used by functions such as idle speed control,acceleration enrichment and motor sport features. It is important that the ECU knows when the throttle is open and closed (or part way in between). The following procedure calibrates the ECU to match the TPS:

  1. Connect a laptop/notebook PC to the ECU and connect to the ECU using PCLink.

  2. Under the Analog Channels menu, ensure that the correct An Volt channel is set to 'TPS (Main)'. Refer to the pin functions section of this manual for details.

  3. Under the 'Options' menu, select 'TPS calibration'.

  4. Follow the on screen instructions.

  5. Select the 'Analog Inputs' tab in the runtime values section of PCLink (lower part of the screen).

  6. Ensure the Throttle Position value reads 0% when the throttle is closed and 100% when fully open.

  7. Perform a 'Store' by pressing F4.

21.09.2014 13:53

Re: pridavam a nereaguje

Ano g4+ xtreme..volal som dnes aj sberesovcami tak vraveli ze to auto poznaju a ze tam uz bol niekedy v minulosti nejaky zadrhel sklakou..dodi vravel ze rozobrat ju a pozret ci kolieska ozubene niesu v haji no pozrel som a nic jej niej a na baterku som ju prilozil a funguje..tak neciem ja uz..a ten program na kalibraciu dakujem len si to musim dat prelozit...

21.09.2014 15:58
Posledné príspevky
Re: PZP 13.05.2024  bibcabi
Re: PZP 09.05.2024  kryznik
Re: Ostatne modely - otazky a rady pred kupou 30.04.2024  sugmav
Re: Zaujimavá e-kniha 30.04.2024  sugmav

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3402
Členovia OZ: 27
Autá: 1245
Inzeráty: 2009
Témy fóra: 1861
Príspevky fóra: 26194
Články: 150
Zrazy: 101