Diskusné fórum

legacy 96- chrapcanie od spojky

Autor Správy

Re: legacy 96- chrapcanie od spojky

zdravim , mam taky problem na mojom subariku sa zacali ozvyvat cudne zvuky do prevodovky repsektive od spojky , su to zvuky ako keby sa nieco mlelo a ked stlacim spojku tak to stichne jedny vravia ze to je spojkove lozisko druhy zase ze to je prevodovka ja si tiez myslim ci to nebude ta prevodovka ..co vy na to mate niekto taku skusenost ? vdaka

26.08.2010 19:15

Re: legacy 96- chrapcanie od spojky

To: Stanleyr

Nazdar mám podobný problém s mojím Legacy .Pýtal som sa mechanika a povedal mi že je to ložisko v prevodovke. Neviem či si menil olej v prevodovke ak nie tak ho vymeň. Mechanik mi povedal že to nieje až taký závažný problém. Poradil mi aby som kúpil takú pastu na utíšenie a lepší chod a dal to do prevodovky. Stojí to do 10 eur a kúpiš to v lepšom obchode s autosúčiastkami.Ja sa to chystám urobiť tiež potom dám vedieť či to aspom trochu pomohlo.

28.08.2010 17:52

Re: legacy 96- chrapcanie od spojky

no rozhodne by som zasiel do servidu pokial huci lozisko dal by som ho vymenit .... mne uz sa v jednej prevodovke lozisko zadreloa potom uz sa menivecsinou cela prevodovka......... pasta nieje riešenie

30.08.2010 15:17

Re: legacy 96- chrapcanie od spojky

ale nie ta pasta je dobra len neviem ci do manualu napisali ze si vopred maz zohnat prevodovku sakra ludia tie bludy typu tekute lepice chladicov, olejceky do motora ktore zabrania vytekaniu oleja cez semeringy a ine sracky su to bludy cim skor daj to lozisko vymenit smile inac v rusku sa bezne pouzivali pyliny bukove alebo dubove jemne pomiesane z olejom utisilo to prevodovku alebo diferak ale onedlho ho to utisilo nadobro rozletel sa jak z porcelanusmile

30.08.2010 16:31

Re: legacy 96- chrapcanie od spojky

Nazdarek netvrdím že pasta je najlepšie riešenie ale za vyskušanie to stojí samozrejme pokial sú tie zvuky silné treba to riešiť cez servis jednoznačne.

30.08.2010 16:31