Autor | Správy |
---|---|
Re: turbomam 2.5 ladky bez turba 110kw nic moc legacy 2005 chcem trocha visi vikon tak rozmyslam o turbe ale nevem ci sa to da a ci je to realne dik za odpovede
08.07.2012 14:23
|
|
Re: turboDa sa vsetko ak su peniaze. Treba najst hlavne priestor pre zvody a to svihadlo. Hlavnym problemom je boxer. Na skrinu duchadla je nutne priviest spaliny v dvoch sekciach. Zavisi ale aj od toho, ci sa tam da rovnotlake alebo impulzove preplnovanie. To ovplyvnuje aj dlzku zvodov a ich hydraulicku cistotu. Neviem ako sa FHI stavialo/stavia k unifikacii dielov, no pak sa treba pozriet aj na hlavu, tesnenie hlavy, piesty... Kompresny pomer je tiez otazny, nakolko sa i tak zvysuje stredny efektivny tlak. Moze dojs k masivnym detonacnym javom. Celkovy kompresak je rovny kompresaku motora a kompresaku duchadla dokopy. Na trhu sa najdu turbo kity, otazkou je, ci to ma ale bezat, alebo bezat dlho.
08.07.2012 15:10
|
|
Re: turboTauri, kolko ludi podla teba bude rozumiet tomu, co si tu napisal? Dorabat turbo na Subaru ma zmysel iba pri motoroch, ktore turbo verziu nemaju a celkova investicia sa oplati. To je 3,0 a 3,6. Specialne pre 2,0 a 2,5 je to hlupost, pretoze pripadny turbokit bude stat viac, ako jazdeny turbomotor motor aj s kabelazou a riadiacou jednotkou. Pri tvojom 2,5 atmo musis vyriesit riadiacu jednotku, ktora vie ovladat aj turbo. Samostatne programovatelne su od 1000€ ak nepocitam skladacky ako Megasquirt a je s nimi vela zabavy, kym funguju normalne. Ak mas taku, ktora sa da programovat a ide to aj softom, ktory je zadarmo, tak minimalne musis pomenit niektore cidla, ktore nepocitaju s pozitivnym tlakom a kupit boost controler. Blok motora je s vonkajsim obalom spojeny na 2 miestach, origo 2,5T je na 4. Ak sa chces vyhnut vysiie spominamym problemom, musis nan dat hlavy z 2,5T a tym si uz oapt v nerentabilnej investicii. Je to pekny sposob, ako vyhodit kopec penazi a mat neisty vysledok. Ked sa to podari, tak si das inzerat, ze surne kupis prevodovku, lebo ju dorazis.
08.07.2012 16:21
|
|
Re: turbojajj ok ta z toho chapem asi to ze okolo 5tky bude dost na to turbo ciii hehhh
08.07.2012 16:51
|
|
Re: turboKedysi som sa zaoberal zvysenim vykonu u mojho 2,5 Lega, nechel som sa ho zbavit lebo to bol krasny sedan akych je ako safranu.... V tvojom pripade je to uplny nemysel(skoro ako vsetky prerabky atmo na turbo ) nesie to taku hromadu komplikaci, ktore aj tk nikdy nebudu dotihnute dokonca ze predat auto a kupit nieco silnejsie je proti tomu švedska troja Kup si krasne H6 ktore su za fajn ceny a mas spolahlivé sileno auto Apropo motor 2,5 rv 2005 by mal mat cez 120kw a nie 100(to mali upne prve 2,5tky( 97-99)
08.07.2012 17:00
|
|
Re: turbodakujem za raduuu skusim cipnut to par koni este doda ne hehh a ked ne ta predat asiii eee sak to je laska hehhh ta sa pustym do toho turba mozno to dotiahnem do ciela hehh
08.07.2012 17:08
|
|
Re: turboale to je american 2.5 automat 4richlostny 110kw
08.07.2012 17:10
|
|
Re: turboAno "čipnut" ..to bude teprv ono ..a potom este tubo kit to bude "zverina" len neviem ci vtom slova zmysle aky očakávaš
08.07.2012 17:12
|
|
Re: turbohehh skusim to hehh uvidyme ako to dopadne hehh tak drzte palce hehhh
08.07.2012 17:18
|
|
Re: turbo4st AT maju vsetky 4valce okrem H6, USa 2,5 maju este vyssi vykon ako EU koli emisiam tam ma 2,5 SOHC 123kw už od 98-9 tusim ...hehh
08.07.2012 17:21
|
Re: PZP | 26.04.2024 bibcabi |
Re: Hrdza | 23.04.2024 Ivanko |
Re: Hrdza | 23.04.2024 Sifon |
Re: Divný zvuk z motora po výmene celej spojky | 22.04.2024 AdoKrajci |
Autor: hybco
Dátum: 01.01.2024
Autor: miloxko
Dátum: 27.12.2018
Autor: miloxko
Dátum: 04.10.2018
Používatelia: | 3396 |
Členovia OZ: | 27 |
Autá: | 1245 |
Inzeráty: | 2007 |
Témy fóra: | 1861 |
Príspevky fóra: | 26190 |
Články: | 150 |
Zrazy: | 101 |