Autor Správa
SubeeruCustoms
avatar

Re: TD05 7cm vs 8cm

Ahoj.

Dali sme s Uhnakom hlavy dohromady a:

"nič menej seria by mala mat u subaru 7cm nech už je to čokolvek"

Takže ak máš sériu TD05 malo by sa jednať o verziu s THA=7cm2.

Miro.

Ps: Ako vidíš, až taká primitívna otázka to nebola. :)

05.05.2014 09:32
SubeeruCustoms
avatar

Re: TD05 7cm vs 8cm

Ahoj.

Nebudem túto prestrelku kŕmiť ďalej. Myslím že moja message bola jasná.

K tým turbám, housingom, compressorom, chra atd. Je o tom mraky popísané na NASIOC napr. v Unabomber Manifesto:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1218459

Hope this helps.

Miro.

02.05.2014 10:34
SubeeruCustoms
avatar

Re: TD05 7cm vs 8cm

To Erik:

Bez urážky, ale k tebe by som si motor nedal postaviť. To že poznáš dva typy "housingov", neznamená že existujú len dva typy housingov. To že ten housing nasadíš na hocijakú turbínu, neznamená to, že to bude fungovať optimálne.

XTP sa pýtal vecnú otázku, na ktorú ste mu ani jeden "odborník" nedokázali odpovedať, zato ste ho nakŕmili od poloprávd až pe nezmysly kadečím.

Prepáčte mi túto reakciu, ale som veľmi sklamaný technickou úrovňou v tomto aj v iných témach. A je mi ľúto ľudí, čo sa na vás obrátia, v domnení že viete o čom hovoríte a že im poradíte.

Stačí jeden dotaz v NASOIC, a rozdupe vaše "rady" na prach. Chlapy, čítajte, čítajte, čítajte a nedajte na rady čo "jedna babka povedala".

Od kedy som po "autorizovanom" servise vyťahoval metrické matice z jemných závitov (tzv. čo som našiel na podlahe to sam strčil a držalo to) atď..., nepáchnem do servisu.

Miro.

02.05.2014 09:40
SubeeruCustoms
avatar

Re: TD05 7cm vs 8cm

Chlapci, nechcem robiť múdreho, ale 7cm vs 8cm je v skutočnosti 7cm^2 vs 8cm^2 a má to čo dočinenia s "hot side", čize výfuková strana,alebo inak "turbine housing". (sacia strana je compressor housing)

Napriek tomu, že výfuková príruba je rovnaká, má rôznu geometriu kanálu (toho slimáka) a 7cm^2 vs 8cm^2, myslím, určuje jeho maximálnu plochu v reze. Nie som si 100% istý.

Nieviem ako sa to dá zmerať, možno budú pasovať obe, rozdiel je spool vs. top end výkon.

Miro.

02.05.2014 08:52
SubeeruCustoms
avatar

Prestavba EJ20 ->2.2l

Ahoj.

Dik za prispevok. Hlavy aj vsetko ostatne je ej20. Len piesty su ej22 + vybrus. Takze az taky hybrid to nie je, len viacej upraveny ej20.

Skusim vecer prihodit nejake foto z prestavby. Vacmenej mobilove fotky.

Miro.

29.04.2014 12:17
SubeeruCustoms
avatar

Prestavba EJ20 ->2.2l

Ahojte.

Len som sa chcel pochváliť, že včerajším naštarovaním sa mi podarilo zavŕšiť prestavbu motora.

Dávnejšie som kúpil kompletný atmosférický motor ej20 fáza 1. Motor mal poruchu ojničného ložiska. Po rozobraní som zistil, že jedna ojnica a kľukovka budú nepoužiteľné. Zohnal som teda vnútornosti z iného ej20. Ten bol ale fáza 2, tak som musel dať upraviť tretie ložisko aby mohlo slúžiť ako axiálne ložisko. Blok motora som nechal vybrúsiť aby pojal nové piesty z ej22. Spolu s novými ložiskami ACL som všetko zložil dohromady.

Hlavy boli kompletne zrepasované, a dostali prebrúsené vačky (Albrech motorsport) s novým časovaním a vyšším zdvihom.

Nedávno som si zabezpečil dielenský žeriav a toak som mohol dokončiť implantáciu nového motora do mojej imprezy 98. Pôvodný motor mal najazdených 255tis km a tiekol z neho olej cez guferá.

Včera sa mi podarilo frankensteina prebrať k životu a absolvovať zopár zábehových kilometrov. Motor je zatiaľ veľmi surový. Po zábehu napíšem ako jazdí impreza z novým srdcom.

Prestavba nebola nutnosť, bol to môj záujem takú vec urobiť.

Ak ste podobne postihnutí, ale nenašli ste odvahu alebo vám chýba nejaké špecifické náradie napíšte, rád sa zamontujem do ďalšej prestavby.

Ak by mal niekto záujem o spomínaný motor, rád mu ho predám, aby som získal peniaze na ďalšie presatvby.

Ďalšie plány sú:

  1. Prestavba ej20-> 3.0l

  2. Oturbenie a "ovačkovanie" ej20 sohc fáza 2.

Ak by bol niekto, kto by mal o niečo podobné záujem, či už obsmŕdať pri prestavbe, podieľať sa na prestavbe, poradiť atď..., píšte. Lebo rozumu nikdy nie je dosť.

Vďaka.

miro.

29.04.2014 12:04
SubeeruCustoms
avatar

Re: ESP v podani subaru.

555,

este som tak rozmyslal nad tymi difmi jak si pisal. Ono zo zamknutym zadkom bude tlacit cumak von zo zakruty tak stvorkolka ako aj zadokolka. Ktore sa casto oznacuju prave za silne pretacave. Ono tych aspektov pretacavosti/nedotacavosti je vela, a asi je potrebne to stale riesit ako celok, lebo potom sa mozme zamotavat, a kazdy moze mat pravdu. Kazdopadne myslim si, ze v impreze, sa okrem zmiernenia nedotacavosti, da dosiahnut aj pretacavy charakter auta.

mirko.

31.05.2010 09:50
SubeeruCustoms
avatar

Re: ESP v podani subaru.

Brano, rozopni predny stabilizator a dozadu daj 22mm stabilizator. To sa budes cudovat ako sa to auto sprava. Uprava lahko realizovatelne pre hocikoho, co zvladol vymenit vzduchovy filter.

Ja neteoretizujem, pisem len o veciach s ktorimy mam skusenost.

A ako pise 555 je velmi dolezite co robis s autom pred zakrutou, a ked tieto veci ovladas dobre, tak aj so silne nedotacavim autom budes struhat take drifty ze jedna radost. (nemyslim cumakom von) smile

Mirko.

27.05.2010 13:58
SubeeruCustoms
avatar

Re: ESP v podani subaru.

Brano, dovol aby som reagoval na Tvoje kratke poucenie, preco su subara nedotacave. Spravim ti z nedotacaveho subaru pretacave, a ulozenia motora sa ani nedotknem.

Pravda je taka ze sucasne auta su nedotacave preto, lebo to tak vyrobcovia chcu, a asi je to z ohladom na bezpecnost cestnej prevadzky aj lepsie.

Moznosti ako ladit nedotacavost/pretacavost je mnozstvo. Geometria, tlmice/pruziny, stabilizatory, tlak v pneu, atd.

Trochu som sa tomu venoval, lebo ma nedotacavost mojej imprezy uz nebavila, a vykonu na powerslide nemam dostatok. Takze sposoby existuju, su jednoducho dostupne a nie je to ziadna magia.

Mirko.

27.05.2010 11:11
SubeeruCustoms
avatar

Re: Na Predaj: Zvody Turbo 4do1

Ahojte,

predavam vyfukove zvody, ktore som kupil za ucelom prerabky na turbo. Ta sa neuskutocnila. Cena zvodov tak ako su na fotkach je 250 evri. Fotky zvodov su v profile. Foto

Mirko.

31.01.2010 11:24
SubeeruCustoms
avatar

Re: Keramicka spojka

To Zralok.

Ahoj Zralok. POuzivam kovokeramicku spojku uz vyse dvoch rokov, toz mam s nou nejake skusenosti. Ide o to na co to auto pouzivate, podla toho zvazuj aj pripadne upravy.

Takze, ak sa pravidelne pohynas pri 4000tis. otackach s tlakom turba 0.5 baru prudkym pustenim spojky, ak ti pravidelne pri rozbiehani presmykuje spojka, alebo ak ti pri jazdeni na okruhu pri preradovani s plnym plynom spojka presmykuje, a ak ti nevadi ze prevodovy mechanizmus dostava riadne na prdel, tak ti kovokeramiku vrelo doporucujem. Budes milo prekvapeny jej schopnostami.

Ak auto pouzivas v meste, kde stlacis a uvolnis spojku za den asi tak 1000 krat, ak sa potrebujes v sore na semafore posuvat po troch metroch, ak pri pozdlznom parkovani potrebujes ist dopredu/dozadu atd., alebo ak potrebujes jemne davkovanie krutiaceho momentu pri zdolavani terennych nerovnosti a tak podobne, je asi 1500 inych sposobov, ako lepsie minut peniaze za kovokeramicku spojku. A to som este nespomenul zapchu na dialnici. To je morda pre auto aj pre vodica.

Posledna na zaver. Kovokeramicka spojka sice s prehladom zvlada vysoke teploty, to ale neznamena ze tieto teploty s prehladom zvlada aj seriovy zotrvacnik. A ono ta keramicka spojka vyrobi ovela viac tepla ako seriova, alebo ina organicka.

Pre bezne jazdenie by som skor doporucil, pritlacny tanier s vyssim pritlakom a nejaku organicku lamelu.

smile Zdravim. Mirko.

12.01.2010 22:52