Autor | Správa |
---|---|
peniak.pato |
Re: Objem palivovej nádržeVopred sa ospravedlňujem za trojnásobné pridanie témy Potreboval by som zistiť objem palivovej nádrže na Subaru Legacy 2.5 BH r.v. 2OOO Vo veľkom technickom preukaze nemám objem uvedený. Až by niekto vedel povedať veľmi by mi pomohol Ďakujem
27.01.2014 08:20
|
peniak.pato |
Re: Odstránenie nedotáčivostiV tom prípade sa ospravedlňujem, zle som to pochopil. No ja si myslím že zo sériového auta sa úpravami dá dostať viac.
07.07.2012 00:44
|
peniak.pato |
Re: Odstránenie nedotáčivostiProsím ťa nespochybňuj moje schopnosti a ak už nemáš k téme čo povedať, nie že by si vôbec niečo povedal, prosím ťa už nepridávaj žiadne "múdrosti". Vrelá vďaka
07.07.2012 00:13
|
peniak.pato |
Re: Odstránenie nedotáčivostiS autom jazdím rok, nehovoriac o mnohých rokoch rýchlej jazdy strávených výhradne za volantom ostatných Subaru, Takže si myslím že mnou to nebude. Nechcem nikoho uraziť no chcel som radu ohľadne posunutia limitov mojej Imprez nie o mojich šoférskych schopnostiach
06.07.2012 23:49
|
peniak.pato |
Re: Odstránenie nedotáčivostiNiekde na internetových diskusiách som sa dočítal že niečo málo by mohli pomôcť aj Stabilizátory alebo kosti stabilizátorov , je to reálne ? .. Pretože na prevodovku s DCCD financie nie sú. LSD je čisto mechanická záležitosť ?
06.07.2012 22:41
|
peniak.pato |
Re: Odstránenie nedotáčivostiDobrý deň, chcel by som sa opýtať akým spôsobom by sa dala redukovať nedotáčivosť na Impreze GC8 r.v. 1997 , okrem tlmičov kt. sú už vymenené. Prípadne aj nieakú stránku na diely, Firmu. Za všetky rady a názory ďakujem. :)
06.07.2012 22:17
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997Vlastne všetky sú to krátke prevodovky čiže maximálka 180 ?
13.03.2012 19:54
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997Vlastne kúpiť tu istú prevodovku ako tam je ?
13.03.2012 19:33
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997A pri tejto úprave ťahá 4ka do akej rýchlosti ? A maximálka zostala tá istá ?
13.03.2012 18:23
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997A dá sa to nieak vyriešiť ? Dákou športovou prevodovkou alebo vylepšením tejto ? Nie kvôli drakom a prudkým štartom no pretože by som chcel postupne zvyšovať výkon.
12.03.2012 20:45
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997Velmi pekne ďakujem za rady teraz nebudem mať čas kvôli robote no hneť v piatok sa na to pozriem aj dám vedieť ako to dopadlo iba preventívne. A ešte mám jednu otázku pomimo tejto témy a síce koľko NM znesie tá naša 5-stupňová manuálka ?
12.03.2012 18:12
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997Ja nie som expert do aut ani sa tak netvárim preto keď niečo neviem na 1oo % račej to posuniem do servisu. Ono sa mi to stalo už aj pred tým no vždy len pri agresívnejšej jazde a vytáčaní motora kedy mi zmizne aj voda. Pri pomalšej jazde sa nič s teplotou nestane. Pri prvom raze bola v servise tam doliali vodu a nechali auto okolo hodiny na mieste stáť a nič sa nestalo. Nedá sa vylúčiť niekt. závada keď sa vie že sa teplota zvýši len pri agresívnejšej jazde ?
12.03.2012 17:26
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997Termostat bol menený v servise pred 3oma, 4rma mesiacmi a od vtedy sme na nej prešli veľa KM bez problémov v tom by som aspoň ja problém nevidel.
12.03.2012 15:22
|
peniak.pato |
Re: Zvýšená teplota GC8 2.0 Turbo 1997Dobrí deň. Mám GC8mičku 2.0 Turbo 1997 a keď som s ňou naposledy išiel tak sa zvýšila teplota motoru až do bodu že som musel pustiť horúci vzduch, otvoriť okná a spomaliť. Chcel by som sa opýtať či nemáte nieaké tipy čo by s tým mohlo byť. Viem že mám pred vodným chladičom ešte jeden menší, ak viem tak je to chladič (kondenzátor) klímy, kt. je trocha prezohíbaný a neviem či cezeň prechádza dosť vzduchu na vodný. Druhá vec je že mi prestala na palubovke svietiť jedna žiarovka no po pritlačení na sklo svieti (keď pustím tak zhasne) či by to nemohlo ovplyvniť celú prístrojouku (skrat) alebo či cez ŠPZ prejde dosť vzduchu. Pred jazdou som pozeral stav vody bol OK a je tam nový termostat objednávaný zo Subaru. Za názory ďakujem.
12.03.2012 14:49
|
peniak.pato |
Re: DCCDTakže by bolo najrozumnejšie zveriť ju do rúk profesionálovi nech sa s ňou pohrá podľa mojich požiadavok
01.09.2011 20:29
|
peniak.pato |
Re: DCCDTakže sa dá povedať že technicky to je možné. No či sa to oplatí, lebo ako pozerám ceny Typ-R s DCCD tak sa pohybujú okolo tých 1o ooo EUR. A nedá sa u 2004ky dosiahnuť akcelerácia krátkej prevodovky ale bez krátkej prevodovky ??
01.09.2011 09:43
|
peniak.pato |
Re: DCCDTak sa mi zdá že o týchto autách vieš všetko Potom by si mi možno mohol povedať aký je rozdiel medzi GC8 a Typ-R. Takže neexistuje žiadna Impreza z 0-100 za 4sek. a zároveň maximálkou okolo tých 250 od výroby ?
01.09.2011 09:34
|
peniak.pato |
Re: DCCDA nedá sa odhadnúť približná cena .. Čisto hrubý ohdhad ? .. A ešte mám jednu otázku. Existuje Impreza (rv. do 1999) Ktorá by mala axceleráciu podobnú Typ-R a zároveň maximálku nad 180 Km/H ?
30.08.2011 21:14
|
peniak.pato |
Re: DCCDDobrý deň. Kúpil som Imprezu WRX STI 2oo3 a chcem sa opýtať či sa do nej dá namontovať medzi nápravový diferenciál DCCD. Veľká vďaka :)
30.08.2011 20:46
|