Autor Správa
enc0re
avatar

Re: Olej impreza WRX wagon (2007)

No preco asi su rozdielne oleje 5W30 a 10W60 pri 40ºC a 100ºC? Zeby preto, ze tie oleje su rozdielne?

Slovicko Racing, takze, ked clovek si da do auta olej co ma v nazve Racing podla teba s nim uz jazdi bomby hej? A co potom ludia co si davaju Motul (mimochodom tiez ma v nazve Racing) pomaly do 1.5ky? Tiez jazdia bomby :)?

Chcel by som vidiet sofera co pri jazde v meste, na dialnici da olej na 150ºC, cize viskozita pri tejto teplote nam moze byt ukradnuta. S lenivym 4 stupnovym automatom na okruh asi nepojde ;).

Pisal som, ze skor mam pocit, ze motor mi skor prestane rachotit, nie, ze sa skor zohreje. To je rozdiel.

V manualy od auta je dane rozpatie ake viskozity sa mozu pouzit. Zalezi od prostredia kde sa jazdi.

16.02.2018 10:17
enc0re
avatar

Re: Olej impreza WRX wagon (2007)

Ked zacne citelne miznut, zmena oleja to uz nezachrani :(.

15.02.2018 18:25
enc0re
avatar

Re: Olej impreza WRX wagon (2007)

fluider: Vies co tie hodnoty znamenaju? Asi nie. Pozeral si si niekedy olej v zime? Ja dost casto a predstav si, kvapne mi z mierky na zem rovnako ako v lete. A mam 5W50. Prve cislo oznacuje viskozitu pri studenom starte, druhe cislo viskozitu pri teplote oleja 100 stupnov C. 0W oznacuje viskozitu pri -35 stupnov C.

Tomino kolko mas km? Kludne tam nechaj ten co mas a sleduj ci nemizne. Ked hej, casom to zistis aj podla zvuku motora po starte :). Ja som mal stale 10W50 (asi 3 vymeny), teraz druhu vymenu mam 5W50, lebo v zime sa mi zda, ze skor prestane motor rachotit. Mam 222 tisic km a asi premyslam, ze zas prejdem na 10W50.

Tankovat 98/100vku to su vyhodene peniaze.

15.02.2018 15:36
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

Po dlhej dobe, stale sa s tym autom jebem. Stale ide na <>. Akurat som objavil, ze na spodku airboxu mam jeden roh odlamany a vrchna cast mi nedolieha. Moze mat taketo "falosne sanie" vplyv na chod motora aj ked to je este pred vahou? Podla mna nema.

30.08.2017 11:22
enc0re
avatar

Re: Koho som dnes stretol

Mne v KE sa tiez nikto nezdravi...

16.04.2017 21:52
enc0re
avatar

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

keraM: Ano, maju pekny zvuk ale nie so seriovym vyfuckom. Tento kus sa mi zda, ze dakedy mal vacsi popis. Vraj aj nove turbo, pri tak malo km. Toto auto je strasna skladacka. Predok model 2001-2002, zadok model 2003-2005, budiky americke STI a stredovy tunel model 2005-2007. A kolesa 16ky. Pokial viem tak WRX mala v serii 17ky.

20.03.2016 17:52
enc0re
avatar

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

Ivan, pravdu mas. Mam 190cm a len ked idem hodinu na Spis ta celkom rozobraty vstavam z WRXky :D. Teraz v lete sa idem odvazit s tym ist dakde k moru. So zeriavom ma budu vyberat z auta :D.

03.03.2016 13:37
enc0re
avatar

Re: Kupa subaru a otazky okolo toho

Pol roka vyroba?? Uuuufff.

26.02.2016 17:49
enc0re
avatar

Re: Co som dnes urobil na svojom Subaru

Ty vole to rameno, sa divim, ze sa nerozpadlo. Na mojej bugine, pred zimou vyzerali uplne cisto. Som zvedavy ako su na tom teraz.

04.02.2016 12:11
enc0re
avatar

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

Neviem ako v hawkeye ale v bugi WRX sa volant neda nastavit pozdlzne. Ja mam 190cm a nesmierne mi to vadi. Sedacku mam uplne dole, operadlo mam celkom zvislo. Chcel by som sediet este viac vzadu ale potom zas nedociahnem poriadne na volant ani s uplne vystretymi rukami. Takze aj toto si poriadne otestuj. Vystupovanie je celkom zabavne :D.

04.11.2015 20:18
enc0re
avatar

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

Aj do chatu som to napisal + doplnok. Tu ciernu mal diviak, daval ju prestavat. Das mesiac stala rozbita na parkovisku, kazdy den som okolo nej chodil z domu. Jak bol Illegal night ta asi tam sa roztrepal :D. Dneska ju dakde zobrali prec. Oprava ciernej bude celkom dost stat. Neni vidno, ale aj zadne dvere, zadny blatnik a asi aj predne dvere su poskodene, asi zvodidla.

Ale sranda, ze v inzerate pise investovane 14 tisic eur a pritom on nic neinvestoval. Cely cas na skoro zjazdenych gumach bola.

Ta modra KE-STI01, kolega ju bol v nemecku ladit. Asi 5-6 rokov dozadu. To co sa tam pise to ma, a aj kone. Pred par mesiacmi nove brzdy, vraj cez 2k€, a dve nove kolieska v prevodovke. Neviem teraz ci 3 a 4 abo 5 a 6. Kamos co ma teraz 390hp Evo9 ju mal predtym a daval ju robit.

30.10.2015 10:44
enc0re
avatar

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

Caute pani. Poznatie niekto tento pekny WRX kombik?

10.09.2015 10:48
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

Skusime asi vymenit knock. Je zamenitelny z nejakeho ineho motora? Napr z atmosfery alebo z '02 S Turbo Forestra?

07.06.2015 08:24
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

Hadica konecne vymenena, az take hrozne to vraj nebolo :D. Nove tesnenia pod sanie, a este nejake nove silikonove hadicky okolo. Ale bars to nepomohlo, IAM je stale brutalne dole. Sice som to vcera testoval popoludni ked bolo brutalne horuco ale teplota nasavaneho vzduchu bola okolo 30-31 stupnov.

Ostava mi este vymenit hadicu z turba do IC a Y hadicu.

Taka hlupa otazka. Na volnobehu Manifold Relative Pressure a Target Boost maju byt hodnoty cca rovnake?

05.06.2015 10:46
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

Inac pri vymene tej hadice musi ist dole to hlinikove sanie?

24.05.2015 12:24
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

To si ma teraz nepotesil :D.

20.05.2015 09:21
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

Hadica z filtra do turba bola fajne uvolenena a uz to ma za sebou. Na prirube na turbe jak som dotahoval ta sa zacala drolit. Pravdepodobne stamad taha falosny vzduch. Nova silikonova uz je na ceste a verim, ze zrada bola tam :).

19.05.2015 06:45
enc0re
avatar

Re: Impreza 2002 WRX

Chlapi zisla by sa mi nejaka rada. Viac hlav viac napadov. Zhrniem to dokopy. V podstate od kedy mam auto mam stale vykon v <>. 3-4-5 netaha vobec, lenive to je, na plyn mrtve.

Po case sa zistilo, ze som mal blby regulator tlaku turba a zomretu vahu. Vaha je nova, dal sa MBC. A nove silikonove hadicky na podtlaky. S nim to islo asi 2 dni dobre.

Zeleny dvor hore kopcom v KE, traja v aute na 5ke pri 130 zatlacilo do sedacky, vsetko fasa ako ma byt, tlak 0.9 aj nejake drobne uz od 2500-2600 otacok. Casom sa to zase zhorsovalo az to bolo zase lenive. A IAM kleslo na 15-12. Na dialnici pri 130 5ka horko tazko sa rozbiehalo. Tak som dal z druheho auta funkcny original boost controler. Zrobil som log 4ka od 2000 otacok, IAM bolo 16 ale plny tlak az od 4400 otacok. Pri 5000 prefuklo na 1.17. Log mozem poslat. Tak sa dal original blow a ide to este horsie. IAM 5-6, log som este nespravil.

Stale mam pocit ako keby bol niekde unik tlaku. Ale skade?

14.05.2015 19:19
enc0re
avatar

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

Nejake podstatne info zo servisu, ktory sa udial tam este chybaju.

07.05.2015 11:05
enc0re
avatar

Re: Košické ministretko

WRX: Len nie auta :D.

17.04.2015 15:08