Autor | Správa |
---|---|
foresterLM |
Re: RiadenieTak som sa podujal na repas riadenia. Prvych 4-5 dni super, ale potom znova, sice menej bucha, ale bucha. Velmi by ma zaujimalo co supaci z nemenovanej firmy repasovali. Myslel som ze hrebenovu tyc zrovnaju na rovnaky priemer aby pritlacny silenblok tlacil konstatne a to aj pri vytocenom volante. Neviete v com spociva repasacia? Viem ze je aj repasovacia sada ale tu tyc doma na kolene nevyrovna nik- ale ta firma to tam mala 4 dni, par gumicek som si mohol aj sam vymenit
02.11.2017 20:02
|
foresterLM |
Re: jazda v meste v zime a strety s dvojkolákmiKed som kupoval subaru, vedel som ze bude mat vacsiu spotrebu. Ale posledne 2-3 roky na Liptove je to tu samy kretn na ceste. Aby som ja isiel na dvojke na 10-11 litrov cez cele mesto preto ze predo mnou ide magor typu Fobia, Renault Patalia, Corsa a pod. sunty tak to radsej pojdem na bicykli. Staci 2 mm snehu a vsetci su pos**rati.A pohnut sa na zelenu?Kdeze, kym sa to zobudi tak mam znovu cervenu. Nechodim 90 po meste(niekedy ano) ale 55-60 na stvorke tachometrovych tj. 50-55 skutocnych je ok.Dnes asi 5 krat sa mi stalo, ze nejaky curament mi vosiel do hlavnej cesty a siel predo mnou 25. Kym sa zaradil uz som bol za nim, ja rychlost 50-55 on asi 10. Asi si namontujme trubu z lokomotivy z kompresorom. Mimo mesto podobne, uzasna rychlost 70 km/h na ceste 1. triedy, zavriet takychto, nema co robit na ceste. Ked nevie ist normalne na aute, ma si kupit kolobezku
11.01.2017 22:37
|
foresterLM |
Re: Trouble code alebo zoznam chybových hláseníZdar, nevie niekto co by mohlo u forestra pri sani znamenat: P0519 Idle Control System Circuit Performance <Ref. to EN(SOHC)-199, DTC P0519 — IDLE CONTROL SYSTEM CIRCUIT PERFORMANCE —, Diagnostic Procedure with Diagnostic Trouble Code (DTC). Calc. load 1 percent Teplota vody 77 stupnov short fuel trim 0 percent long fuel trim 2,34 percent intake manifold 10 kPa Spravilo to ked som pustil nohu s plynu. Volnobezny ventil je novy,ten nie. Dik
24.11.2014 13:58
|
foresterLM |
Re: kvalita, spotreba LPG apod.Chcem sa opytat, kde mate zaustene Flash Lube mazanie?Mne to dali do kanalika volnobeneho ventilu, takze maze to len na volnobeh. Neviem preco to tam ti fuseri dali, ale malo by to byt asi priamo za klapkou? Volnobezne ventil som mal cely zasvineny, teraz ked bolo zimsie tak zle reagoval po starte.
09.11.2014 19:22
|
foresterLM |
Re: vaha vzduchuJeeej, tak som zistil ze majstri co robili LPG mi dali flash lube do kanaliku volnobezneho ventilu a nie priamo do sania. Preto tam mam bordel vsade. A cely ten cas mi to mazalo len pri volnobehu Vy to kde mate vyustene?Ten kanalik je napravo pod volnobeznym ventilom. Malo by to byt asi medzi kablami na sviecky
07.11.2014 14:00
|
foresterLM |
Re: vaha vzduchuTak som zistil ze to nema vahu vzduchu vobec.Aspon ju nemusim cistit. Ale MAP - manifold air pressure boost senzor ten by som vicistil - neviete ako sa to da rozobrat?(ci sa to oplati vobec rozobrat?) Klapku som vicistil, bolo tam toho dost.
05.11.2014 16:45
|
foresterLM |
Re: vaha vzduchuNeviete kde ma motor EJ 20 - MAF -mass air flow senzor - cize vahu vzduchu? V navode pre EJ 20 som ho nenasiel MAP - manifold air pressure boost senzor to ma, Hitachi boost senzor- ten co meria podtlak v potrubi. Chcem pred zimou pocistit sanie a pozriet snimace,lebo v skriacej klapke bolo toho dost.
17.10.2014 12:35
|
foresterLM |
Re: Riadenietiez sa mi obcas stava ze v krajnych polohach bolo pocut mensie buchanie. V servise mi to nastavili, ale siel tazko volant, asi to pritiahli moc. Tak mi to dali naspat, ale viac to bucha. Takze si to idem nastavit sam. Ale je tu mensi problem, su len dve moznosti, bud ide volant tazko alebo bucha a to nastavujem velmi jemne dotahujem iba o par stupnov, - na obrazku sroba + kontra 6, ktora pritlacnym loziskom 8 pritlaca hrebenovu tyc 9. Treba to uz cele vymenit,ked to nejde nastavit uz?Co konkretne, hrebenovu tyc + pastorok?Zas tak moc to nebucha...
21.09.2014 15:01
|
foresterLM |
Re: Problem pri rozjazde na studeny motorDiky, a nevies ci ma len dve polohy,alebo aj plynule medzipolohy podla potreby otacok?Ak auto zdochne po starte tak sa asi vystrci prilis rychlo a znizi moc otacky
29.01.2014 19:24
|
foresterLM |
Re: Problem pri rozjazde na studeny motorAko to presne funguje - pri starte motora potrebuje motor plny prisun vzduchu - teda RJ ho otvori na 100 percent(cize cuplik je vysunuty co najmenej) A hned po nastartovani by ho malo zavriet,ale ak ostane otvoreny(koli primrznutiu) tak by nemalo zdochnut? skor by nemalo znizit otacky.
26.01.2014 22:05
|
foresterLM |
Re: Problem pri rozjazde na studeny motorChcem sa opytat, ked prisli tieto mrazy -14 stupnov, tak po nastartovani klesli volnobezne otacky a hned zdochlo. Na druhy krat uz islo dobre. Co moze byt na pricine - nie je to urcite krokovy motor, ten je novy. Palivovy filetr vymeneny. AKokeby sitic za studena nepridal viac vzduchu. Co vlastne ovlada ten krokovy motor ,ktory snimac?
25.01.2014 19:29
|
foresterLM |
Re: Kde dat namontovat LPGahoj, chcem sa opytat, mam cerstvo namontovane LPG teleflex, forester 2003, v splynovaci sa ozyva take jemnne cinkanie alebo zvonenie. Firma kde to montovali povedela ze to moze obcas vydavat taketo zvuky, no neviem , uvidim co povedia po prvej kontrole po 2000 km. Niektomu to vydava tiez take nieco?
30.03.2013 20:17
|
foresterLM |
Re: Volnobezny ventilUvazujem takisto nad novym volnobeznym ventilom, mam forestra 2003. Pod - 15 to nastartuje dobre ale zhasne,potom uz ok. Pasuje to aj z Imprezy?Katalogove cislo PTE22650A192 je asi na Imprezu,alebo su rovnake? Lisik: ten z Ebay to je nahrada?Nevies ci je to kvalitne? http://www.ebay.co.uk/itm/Idle-air-control-solenoid-valve-Subaru-Forester-a33-660-roo-/250891203811
21.01.2013 19:26
|
foresterLM |
Re: Vibracie motora EJ-20Tak boli to tie "barany", kryty vyfuku hned pod motorom. Zatial som ich zviazal drotom, uvidim ako dlho to vydrzi
31.05.2012 20:37
|
foresterLM |
Re: Spotreba u SUBARUAhoj,robil som pokus zo spotrebou(forester 2003 92 KW )- LM - Poprad po dialnici 3,4 l tj. 6,8l/100 km Ale to som siel exremne,cely cas na 2200 otackach. Neviem ako to ti japonski sudruhovia merali,ale 6,9 mimo mesta ako pisu v technickom sa da len tazko dosiahnut, aj v lete. Co je podla vas lepsie - velmi jemne stlacat plyn s tym ze budem sice dlhsie tocit do preradenia 2800 otacok, ale z mensou spotrebou? Alebo hned dosiahnut 2800,1-2-3-4-5 a potom drzat rychlost?
21.05.2012 21:17
|
foresterLM |
Re: Vibracie motora EJ-20Tak daj potom vediet ako to dopadlo. Mne to viacmenej tiez "iba" rezonuje,neklepe, ale len za studena z 1-na 2 a 2 na 3,potom je uz OK- to je zaujimave. Idem tam napchat kuchynsku drotenku, dik za rady
21.05.2012 21:02
|
foresterLM |
Re: Vibracie motora EJ-20Kable a sviecky nie, kable skontrolovat, ci neopieraju o nieco? No skusim, ono to je skor taky plechovy zvuk, cely motor strasie, v podstate ako kazdy auto pri nizkych otackach
13.05.2012 14:48
|
foresterLM |
Re: Vibracie motora EJ-20Cau, mam podobnu vec na Forestri 92 KW. Kazdy motor ma sice nejaku rezonancnu frekvenciu, resp. otacky, vtedy to cele pri rozbiehani zarezonuje ,alebo zavibruje,ale ako popisujes pri volnobehu by to nemalo robit. Pri tomto motore EJ20 je to cca. 1500 otacok/min. Tiez som zvedavy co by to mohlo byt, da sa to nejako skontrolovat? Lebo dal som si nedavno kontrolovat ventily a rezonuje to hlucnejsie, az taky plechovy zvuk Ten zvuk vyda pri rozbiehani pri tych 1500 otackach,ale len z 1-2 a 2 -3 stupen. Potom sa zohreje a uz je ok. Diky
12.05.2012 15:34
|
foresterLM |
Re: je ci nieje permanentna stvorkolka?555: treti krat mi to sice pises ale ja nikde nepisemm ze to nie je pripojene, pisem iba o MD. Je to pekne ze to mas trvalo pripojene, vidis co spravi MD ked su rozne adhezne podmienky ako som pisal vyssie koleso na lade zacne smykat a na asfalte stoji! - vtedy reaguje visko na zaklade rozdielu. Nevies ako funguje ten novy DCCD (Driver´s Control Center Differential) - AWD - elektronicky si tu riadi sofernik pomer predok / zadok, je to dobra vec?
12.03.2012 10:05
|
foresterLM |
Re: je ci nieje permanentna stvorkolka?Uhnak: Tak 555 pise ze je to 40 - 50 mS a ty pises ze ziadny reakcny cas, hmm tak sa dohodnite Takze este raz po lopate , co na tomto nie je pravda?(Clanok o pohone Forestra): Stvorolka za roznych adheznych podmienok, napr. predok na lade, zadok na asfalte: 1. Auto s MD, ale bez Visko(cize nie Forester): Naprava na lade sa smyka,druha na asfalte stoji, cize cele auto stoji. O nicom stvorkolka. 2. Auto s MD a Visko(Forester): V prvom momente sa deje to iste, ale akonahle sa zacne zvysovat teplota visko spojky, zacne tuhnut, zacne sa zvysovat jej svornost(neviem ako viac po lopate to napisat ) a zacne zaberat aj naprava na asfalte, auto sa rozbehne. Toto trva tych 40 - 50 mS. Pokial ale nie je rozdiel v otackach naprav tych 4 km/h co som pisal predtym, tak visko nereaguje, jednoducho sa nezohreje. Ak ma niekto inu lepsiu teoriu, tak sem s nou Inac ten reakcny cas je dobry, maju to preverene za tie roky v roznych rally
09.03.2012 03:17
|