Diskusné fórum

Kupa noveho XV - aka motorizacia

Autor Správy

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

LEn tak hypoteticky uvazujem nad novym XV-ckom. Zatial je pouzitelny jedine 2.0D a cochvila by mal prist aj 2.0benzin. Preto otazka, ktoru z tychto motorizacii vybrat? Ja som osobne nakloneny viac benzinu, aj trasy by tomu zodpovedali, len otazka znie, ako je natom benzinovy dvojliter 110kw? Uvidime sice este aky bude rozdiel v cene,to je tiez asi dolezity atribut... P.S. aj ked pozeram, ze 1.6tku "vyladili" na 84kw, asi to bude stale malo...

04.04.2012 09:46

Re: Impreza - otazky a rady pred kupou

radoooooo: XV 2.0i je už teraz, len nie u nás, v okolitých štátoch, ako napr. v ČR je. Ja si myslím, že tým, že SUBARU vyhodilo TURBO benzínový motor (okrem STI), tak alternatíva je len diesel. Podľa mňa 2.0i v XV bude len žrať a nepojede... Ja si aspoň myslím.

04.04.2012 10:13

Re: Kupa XV - aka motorizacia

Zalozil som novu temu a presunul predosle dva prispevky sem smile

04.04.2012 10:49

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

no zrat bude benzin viacej o nejake 2 litre ale pri nizsej nadobudacej cene to nie je az tak vela. A ist by mali v realnej premavke rovnako, ved obe maju +-150 cv. Nemyslim teraz sprinty zo semaforov na stovku.

ja som za benzin

04.04.2012 12:31
555
avatar

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

Velmi nestastne motorizacie. V serii jedno ako druhe. Po zaruke diesel poskytuje lepsi potencial na upravu vykonu a benzin zas moze jazdit na LPG.

04.04.2012 12:47

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

Erik, preco je napr tento benzin nestastna motorizacia?

04.04.2012 12:55

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

ja si nemyslim,ze su to nejake tragicke motorizacie. preboha,toto nie su auta pre tuzing ... kto chce robit tuzing, nech si kupi staru imprezu resp. novu STI (mimochodom som zvedavy,dokedy bude subaru vyrabat STI) ,alebo forestera XT . toto (XV) su rodinne auta,zamerane na uplne odlisny sposob jazdy a ucel.<br> ma to byt rodinne auto ,pre majetnejsich zrejme akesi auto pre manzelku (sem tam nakup flasky olivoveho oleja, odlakovaca na nechty ci doprava deti do skoly). treba si zvyknut na momentalnu predajnu strategiu vsetkych automobiliek... take auta,ako bol napr. forester 2,5XT sa uz nikdy vyrabat nebudu.<br> samozrejme, urcite by sa tam pekne vynimal benzinovy 2,5CVT ,ale vzhladom na velkost auta to je asi nerealne. a zbytocne.

04.04.2012 12:57

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

Fakt, ze mudre hlavy rozhoduju o vybere motorov je nemenny fakt a nema cenu sa zamyslat. Je to vsetko o predajnych cislach, strategiach a pod. V kazdom pripade vsak nechapem, kto rozhoduje o tom, ze nemozem chciet nove Legacy 3,6 alebo 2,5GT a to ani na objednavku a dlhsou cakacou lehotou. Preco sa asi ponuka Audi A6 v motorizacii od 2,0 az po 4,0L. Aby si asi kua mohol kazdy vybrat! A toto robia aj iny Japonci. JSME V RUKOU BLAZNů!

04.04.2012 13:54

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

SUBARU momentalne nema normalne auto okrem STI v sedane a Outbacku 3.6 Neda sa zohnat Impreza WRX, ani Impreza WRX 265, ani Legacy GT, ani Forester XT. Proste ziadny benzinovy turbomotor okrem STI SUBA v ponuke nema. Hamba im! smile

04.04.2012 14:53
555
avatar

Re: Kupa noveho XV - aka motorizacia

Celoeuropsky sa nam trh meni na malolitrazne turba a Suba pride zhruba o dekadu neskor s atmosferakom s priamym vstrekovanim, ktory nema nijak oslnivy vykon voci konkurencii. Toto povazujem za nestastne. 2,5 atmo je nutne dalsi adept na odpis koli objemu, ktory povazuju ekodaniari za velky.

Ocenujem zachovanie snahy byt neortodoxnym, no mam pocit, ze tentoraz si na stene nakreslili ciaru ktoru sa snazia preskocit a byt tym zaujimavi.

Ze odstrelili Imprezu, to bol dlhodoby zamer, uz pred rokmi sa jeden zo sefov vyjadril, ze dalsia Impreza bude ako Zafira a mame to tu. Mne sa velmi pacilo, ze bola moznost zvolit si medzi 2,5XT ako kvazi rodinnejsim rychlikom a potom WRX pre nenarocneho a STi pre uchylaka. Dnes si mozes zvolit medzi dizajom z ktoreho ti je zle, alebo rovno mdlo a mas na vyber presne jeden megadrahy kus sportoveho naradia, ktory s 300PS ide ako 265PS verzia pred 10rokov a zivas od nudy, pripadne nejake amorfne tvary dizajnera po prestrelenom sake vecierku s motorizaciu v style, necham sa obehnut 1,2TSi alebo tankujem naftu, pricom ten prvy ma najblbsi system prevodovky, aky sa dnes vyraba a ktora je tak pokrokova, ze 1,6 motorizaciu dokaze rozhybat s jednym 45kg ryzojedom na palube na 100vku pod 14s. Este Haldex by to vedel posunut do dokonalosti. Vsetci vieme, ze existuju jediny brzdy, ktorenie len spomaluju, ale aj brzdia a tie ma STi, tak toto XV 1,6 CVT bude plne nalozene neskutocne sexualne drazdivy stroj na cestach.

Chvalabohu STi asi bude v ponuke nadalej, pretoze avizovali nejaky navrat spat s motosportu, aj ked si neviem predstavit, ako tento modry mutant s rozmermi karavanu bude jazdit rally. To skor BRZ prerobia. CO by sa v dosledku mohlo zvrhnut do uvahy, ci ma zmysel v EU ponukat 2,5T motor v akomkolvek aute...

Podla mna by sa mali sustredit na odstrananie detskych chyb na naftakoch a hodit na trh 1,6T s priamym vstrekovanim.

04.04.2012 15:22
Posledné príspevky
Re: Hrdza 23.04.2024  Ivanko
Re: Hrdza 23.04.2024  Sifon
Re: Divný zvuk z motora po výmene celej spojky 22.04.2024  AdoKrajci
Re: Divný zvuk z motora po výmene celej spojky 22.04.2024  Ivanko

Posledné články

  • Prajeme všetkým subaristom úspěšný rok 2024 a veľa šťastných kilometrov

    Autor: hybco
    Dátum: 01.01.2024

  • História SUBARU - Druhá dekáda tretieho tisícročia

    Autor: miloxko
    Dátum: 27.12.2018

  • História SUBARU - Druhá polovica prvej dekády 2000

    Autor: miloxko
    Dátum: 04.10.2018

Štatistiky
Používatelia: 3395
Členovia OZ: 27
Autá: 1245
Inzeráty: 2007
Témy fóra: 1860
Príspevky fóra: 26189
Články: 150
Zrazy: 101