Autor Správa
martin144
avatar

Re: rozvody "sen mechanika"

otom že nahrada alebo original je to mozné teda nie je to možné nemam otom ani paru ale keť tak vraviš tak ti verim lutia sú hlupi toť môj priklad no ale račej to nejdem ani zisťovak kolko by stal orikginal aby ma..... itak dalšev výmeny rozvodou sa to auto uš nedožije

a čo sa tyka fijatackich rozvodou to bol môj posledný čo som robil pred mojim autom a bolo to brachové stilo no skoro som ho prelkial ale onič lebšie natom ani ani alhambrato je tieš také že motoj je na pol ceste od pongu smile ale ako vravim moje lego bolo tagmer porovnatelné s dailynou aš nato že na ivecu musi isd dolu celý predok naraznik chladiče sahara atd. no prosto iba som nato hladel v nemom užase takeeto motori by som robil račej ako čokolvek iné :-P

11.01.2011 22:50
martin144
avatar

Re: rozvody "sen mechanika"

Dnes som konečne poskladal svoje "lego" teda jeho rozvod po piatich neprijemných dnoch čo mi nevedeli dodať spravnu kladku. Môžem zodpovedne povedať že je to ten najprimitivnejší, najednodukší a najpristupnejší rozvod s akim som sa kedy stretol alebo o akom som počul a napodiv ich nebolo zas aš tak malo ako si možno myslite, skladam hold šikmookim manikom čo to navrhli. Navrhli to asi aby to zvladol aj uplný tupec-mechanyk. ale musim apelovať v tomto mojom motore som našiel dve kladki v ktorich boli narazené ložiská 1x 6006 a 2x 6005 od znački NSK a povedal som si že nebudem kupovač drahé kladky ale kupim lacné loziská no tak som prišiel do zvolenskeho skladu lozisk a popital som si tieto loziská a že chcem kvalitné tak mi podali SKF prosto že toto sú tie fajné no a ket mi učok podal fakturu doruki tak iba mi oči zaklipkali tieto loziská po dalšom zistení stali viac ako tie kladki odporučam neropte takuto kravinu ako ja

10.01.2011 22:38
martin144
avatar

Re: ISC ventil

rozluštené keť je riadne podnulou tak po dlkšej dobe čo auto nevrčalo po naštartovaní okamžite zdochne druhí šrart je uš ok pravde podobne klapke nerobí dobre teplota pod -15 prosto primrza je uplne čistá tak si stoho nejden robiť ťaškú hlavu smile

25.12.2010 13:51
martin144
avatar

Re: ISC ventil

nie nie to od vtedy som uš XY krat nuloval ja sa ftom rad vrtam vieš to nie a dokonca vtedy keť som mal problem s volnobehom som ani netušil že to má samodiagnostyku to len potom som nato nato prišiel

08.12.2010 16:08
martin144
avatar

Re: ISC ventil

george36 dikes smile to budeš asi admin. smile

no to som čistil cca 10mesiacau dozadu tak keby tam aj niečo bolo tak by sa to prejavilo skôr a zase môžem bovedať že som to nerobil štykom priboroví nožik s jedalenskej sady smile odmastnenie teplaky od starej mami a tesnenie poradne vymrzutý sopeľ smile a nie RJ som ešte nenuloval furt mi tu prší tak sa mi ani velmi nechce ale skusim to vičistiť mozno je to zase zanesené ale uš to bude stačiť čističom ako ty vraviš lebo ak tam bude toho zase na mm tak sa hodím zmosta ale itak dikes moja otaska bola zodpovedaná smile zase som o niečo mudrejší smile takimto štýlom o 20rokou možno budem niečo vedieť

08.12.2010 12:37
martin144
avatar

Re: ISC ventil

vidiš to ma nenapadlo som hladal v googl a furt mi to ukazalo vše to okolo šktiacej klapki ale itak mi neni jasné prečo to hlasi chybu ja som ho čistil ket som kupil bmu a čtylom že som ho rozobral a drzo tú hlinikovú zaklapku oškrabal od karbonu vtedy mi to zdochinalo keť som zo zaťaži dal nohu splinu a vytlačil spojku vieščo neviem prečo ale mam takí dojem že by sme mali mať vrukach to isté niesom ja ktovie akí anglinar tak som sa spolahol na prekladač a vyšlo sneho toto tak skusme že či mame to isté

1 motor rýchlostného signálu obvode<br> 11 kľukového hriadeľa snímač polohy<br> 12 Štartér signálu<br> 13 vačkového hriadeľa snímač polohy<br> 14 vstrekovačov paliva č 1 (Legacy, Impreza, Justy, SVX)<br> 15 vstrekovačov paliva č 2 (Legacy, Impreza, Justy, SVX)<br> 16 vstrekovačov paliva č 3 (Legacy, Impreza, Justy, SVX)<br> 17 vstrekovačov paliva č 4 (Legacy, Impreza, SVX)<br> 18 vstrekovačov paliva č 5 (SVX)<br> 19 vstrekovačov paliva č 6 (SVX)<br> 21 Teplota chladiacej kvapaliny motora senzor<br> 22 Knock senzor<br> 23 prúdenie vzduchu senzor obvode<br> 24 Idle ovládanie zlyhania systému<br> 24 ISC ventil (Stick)<br> 24 Open / Krátke v ISC ventil okruh<br> 26 teplota nasávaného vzduchu, čidlá<br> 27 ATF Teplotný senzor obvode<br> 28 Knock senzor # 2<br> 29 kľukového hriadeľa Pozícia sondy 2<br> 31 snímač polohy klapky obvode<br> 32 A / F senzor # 1 systém<br> 32 A / F # 2 Senzor systému<br> 32 kyslíkovej sondy<br> 33 vozidiel snímač otáčok<br> 35 CPC systém<br> 36 turbína rýchlostného signálu<br> 37 Zadné O2 senzor obvodov / A / F senzor Obvod závady<br> 38 Krútiaci moment riadiaceho signálu # 1<br> 38 Krútiaci moment riadiaceho signálu # 2<br> 38 riadenie momentu signalizácie<br> 38 Krútiaci moment oprávnenie signálu<br> 39 Traction Control systém<br> 41 vzduch / palivo Adaptívne riadenie<br> 42 Idle Prepnúť<br> 43 Plynový pedál spínač<br> 44 Preplňovanie tlaku riadiaceho signálu<br> 45 Senzor tlaku<br> 46 Neutrálny alebo parkovisko Switch alebo obvodný<br> 47 vstrekovačov paliva<br> 48 Lean Burn systému<br> 49 CO rezistor<br> 51 Neutrálny prepínače<br> 52 Parkovacia brzda Switch (Exc. Justy)<br> 53 Antenna<br> 53 Anti-Quick operácie režimu<br> 53 Chyba komunikácie (Time Over)<br> 53 EGI ovládanie modulu EEPROM<br> 53 IMM obvodu zlyhania (s výnimkou Antenna Circuit)<br> 53 IMM ovládanie modulu EEPROM<br> 53 Kľúčové zlyhanie komunikácie<br> 53 Referenčný kód Nekompatibilita<br> 53 Použitie Neregistrovaní Key<br> 54 vzduchu Systém nasávania<br> 55 EGR zdvihu ventilov čidlá<br> 56 EGR systému<br> 57 kanister riadiaci systém<br> 58 vzduchu kontrolný systém<br> 61 sania vzduchu pre kontrolu elektromagnetický ventil<br> 62 výfukové potrubie ventil podtlaku kontrola Solenoid<br> 64 ventil pre kontrolu elektromagnetický ventil 1<br> 64 ventil pre kontrolu elektromagnetický ventil 2<br> 65 Čidlo tlakovej diferencie<br> 66 Twin turbodúchadla System (H)<br> 66 Twin turbodúchadla System (S)<br> 66 Twin turbodúchadla System (T)<br> 66 dvojfázové Twin turbodúchadla systému<br> 67 výfukové potrubie ventil pretlaku kontrola Solenoid<br> 68 Preplňovanie Tlakové regulačný výstup signálu # 2<br> 71 Shift elektromagnetický ventil<br> 72 Shift Solenoid # 2 obvode<br> 73 Nízke Clutch Načasovanie Solenoid obvode<br> 74 Brzdové Clutch časovanie Solenoid obvod závady<br> 75 tlaku v potrubí Duty Solenoid obvode<br> 76 Brzdové Clutch Tlak Duty Solenoid obvod závady<br> 77 zámok-Up Duty Solenoid obvode<br> 78 Tiptronic Solenoid systému<br> 79 Transfer Clutch Duty Solenoid obvode<br> 81 Krútiaci moment až ventil<br> 85 nabíjačka okruhu závady<br> 86 CAN (komunikačný systém)<br> 87 Variabilné Indukčné elektromagnetický ventil okruh závady<br> 88 palivového čerpadla obvod závady<br> 89 VVT systémy (L)<br> 89 VVT Systems ®<br> 91 TCS ventil<br> 92 Elektrický riadiaci signál obvode závady<br> 93 vozidiel Snímač rýchlosti # 1 okruh<br> 94 Bočné G signálu zo snímača obvod závady

An engine speed signal circuit<br> 11 crankshaft position sensor<br> 12 Starter Signal<br> 13 Camshaft position sensor<br> 14 Fuel Injector No. 1 (Legacy, Impreza, Justy, SVX)<br> 15 Fuel Injector No. 2 (Legacy, Impreza, Justy, SVX)<br> 16 Fuel Injector No. 3 (Legacy, Impreza, Justy, SVX)<br> 17 Fuel Injector No. 4 (Legacy, Impreza, SVX)<br> 18 Fuel Injector No. 5 (SVX)<br> 19 Fuel Injector No. 6 (SVX)<br> 21 engine coolant temperature sensor<br> 22 Knock Sensor<br> 23 airflow sensor circuit<br> 24 Idle control system failure<br> 24 ISC Valve (Stick)<br> 24 Open / Short in ISC valve circuit<br> 26 intake air temperature, sensors<br> 27 ATF Temperature Sensor circuit<br> 28 Knock Sensor # 2<br> 29 crankshaft position sensor 2<br> 31 Throttle Position Sensor circuit<br> 32 A / F Sensor # 1 System<br> 32 A / F Sensor # 2 System<br> 32 oxygen probe<br> 33 Vehicle speed sensor<br> 35 CPC system<br> 36 turbine speed signal<br> 37 Rear O2 sensor circuit / A / F sensor circuit malfunction<br> 38 Torque control signal # 1<br> 38 Torque control signal # 2<br> 38 torque control signaling<br> 38 Torque authorization signal<br> 39 Traction Control System<br> 41 air / fuel Adaptive management<br> 42 Idle Switch<br> 43 Accelerator pedal switch<br> 44 Supercharging pressure control signal<br> 45 pressure sensor<br> 46 Neutral or Parking Switch or Circuit<br> 47 fuel injectors<br> 48 Lean Burn System<br> 49 CO resistor<br> 51 Neutral switch<br> 52 Parking Brake Switch (Exc. Justy)<br> 53 Antenna<br> 53 Anti-Quick operation mode<br> 53 Communication Error (Time Over)<br> 53 EGI Control Module EEPROM<br> 53 IMM circuit failure (with the exception of Antenna Circuit)<br> 53 IMM Control Module EEPROM<br> 53 Key communication failure<br> 53 Reference Code Incompatibility<br> 53 Use of Unregistered Key<br> 54 air intake system<br> 55 EGR valve lift sensors<br> 56 EGR System<br> 57 canister control system<br> 58 air control system<br> 61 for intake air control solenoid valve<br> 62 exhaust pipe valve vacuum control solenoid<br> 64 Control valve solenoid valve 1<br> 64 Control valve solenoid valve 2<br> 65 differential pressure sensor<br> 66 Twin Turbocharger System (H)<br> 66 Twin Turbocharger System (S)<br> 66 Twin Turbocharger System (T)<br> 66 Twin turbo two-phase system<br> 67 exhaust manifold pressure control solenoid valve<br> 68 Supercharging pressure control output signal # 2<br> 71 Shift solenoid valve<br> 72 Shift Solenoid # 2 circuit<br> 73 Low Clutch Timing Solenoid circuit<br> 74 Brake Clutch Timing Solenoid circuit malfunction<br> 75 line pressure duty solenoid circuit<br> 76 Brake Clutch Pressure Duty Solenoid circuit malfunction<br> 77 Lock-Up Duty Solenoid circuit<br> 78 Tiptronic Solenoid System<br> 79 Transfer Clutch Duty Solenoid circuit<br> Torque to 81 valve<br> 85 charger circuit fault<br> 86 CAN (Communication System)<br> 87 Variable Induction solenoid valve circuit malfunction<br> 88 Fuel Pump circuit failure<br> 89 VVT Systems (L)<br> 89 VVT Systems ®<br> TCS 91 Valve<br> 92 electrical control signal circuit malfunction<br> 93 Vehicle speed sensor # 1 circuit<br> 94 Lateral G signal from the sensor circuit malfunction

07.12.2010 18:17
martin144
avatar

Re: nudzovy rezim...

stym ABS je to tak vždy keť dlkšju dobu hrapkajú kolesá alebo sa točia v nepomere voči sebe tak sa ABS vipne a vypiše chibu ale umna je to celkom vitané bo potom v kaši alebo v iných sračkach keť koleso stojí tak predsebou tlačí hrbku a auto skôr zastane ale ja mam starí brloch tak nevim ako u novšich

07.12.2010 18:32
martin144
avatar

Re: ISC ventil

no sakra krasne to dalo do riatkou

07.12.2010 18:18
martin144
avatar

Re: ISC ventil

Na mojom Legacy 1996 mi piše chibu 24 čo je ISC ventil a problem je stom že netušim čo to je načo to služi a ani gde to je prosim poradte, na motore sa neprejavuje nič zvláštne ale najakí problem stym bude tak teda čo?

07.12.2010 17:20
martin144
avatar

Re: Sviečky filtre

poznam chalana ktorí do babety striekal Eter a obiehal autobusi treba skusiť aj doauta mozno...... smile smile smile smile

19.05.2010 23:58
martin144
avatar

Re: Udržovanie stalej svetlej výšky

uf prepač ja som ti poslal link na môj brloch starí a ten link ktomu aj nefunguje ale na tvoj podvozok teda majú to tam podla aut podelené neni tam nič možno že na tieto nevšie sa ešte nerobia nahraški ešťe ras sorač že som ta pobalachal

19.05.2010 23:42
martin144
avatar

Re: netahá motor

Cnok senzor som obiednal je v predely ten môj konkretne má mať 20omou nemá nič prosto žiadna hodnota ak ja viem že bi to mal biť nejakí snimač klepotu čiže bi mal generovať nejaké napetie a prut a prosto niť žiadna nameratelná hodnota tak som ho obiednal otaska lamda sondy piše chibu v určitych otačkach pod určitym plinom ale piše že namá signal že apsolutne negeneruje napetie podla toho čo ma učili sa to môže stať iba pri idealnom spalovaní keť motor produkuje iba NOx NO H2O čo je praktycki nerealne čiže môj pripad velmi bohatá zmes spotreba 11 litrou na 100 a vo vifuku nedohorené palivo a ziadny kislik načo vse má dozerať Cnok senzor tak vimenim a uvidim

a niekto mi tu povedal že prepalim piesty keť ho nebudem mať na motore musim upozorniť nato že pies môže prepaliť iba extremna chudobná zmes kedže pohatostou sa znizuje teplota. jednoducha diagnostika ak odmysline teplotne rosahi sviečok čiera nahorená sviečka bohatá zmes svieču nedokaže vyčistiť ťehlovo červená sviečka idealna zmes na horenie a spravna teplota pre sviečku motor klasne tichučko šlape idealne mazanie dlhá životnoť, biela sviečka chudobná zmes motor malinko hlučnejší nišia spotreba nišia zivotnosť motora, sviečka po vikutení vstave strčim ju do škatulki veť nigdy nebola vkrutena v motore extemne chudobná zmes motor ide jak jebnutý a v pieste diera prehreje sa a piest nedokaže teplotu spalejej zmesi odvieť do stien vloški ale Nykasilu mam stym skusenosti uš som prepalil par piestou sice na motorkach ale itak

19.05.2010 23:25
martin144
avatar

Re: netahá motor

tak problematyku som rosluskol akonahle sa v riadiacej viskitne chiba tak motor prestane tahať či je to chiba vahi vzduchu lamda sondy ale snimaču klepotu motora prišiel som nato že vahe vzduchu velmi pomaha čistič brzd ale musi biť kvamitný nesmie zanechavať povlak inak je to v pase samozrevme vinulovať riadiačku motor ide lebšie dalej snimač klepotu motora ja konkretne ho mam na ľavom zadnom valci keť tam je tak motor ide apsolutne tichučko a keť som naťahoval ťaškú vlečku vihadzuje mi poruchu že je vadný tak som sa rozhodol že zmenim jeho poziciju som mu našiel krasne miestečko na kasni daleko od motora motor sice ide hlučnejšie to bude asi tym že je vihukaný ale vikon sa rapidne zvišil a pri dalšej vlečke mi viskočila že lamda sonda nedava signal no a stim uš neviem čo po chibe lamda sondy motor opeť stratil čast vikonu no nulovani sa to opeť vratilo speť samozrejme pri každej zmene som nuloval a auto je naporiatku takže môj problem je uspešne viriešený smile

03.05.2010 23:47
martin144
avatar

Re: Trasenie pri brzdeni

súhlasim z branom brzdy sa dajú zrušiť hnet a zaras a hlavne snova ale ak trasie pri brzdení tak by som skôr vsadil na tú ovalitu asi by som najprv pozrel či medzi kotučom a nabojom neni daka šuplata hrdze ze sa tym spraví ovalita a keby to bolo v gumech tak to bi triaslo furt a čo sa toho vivazovania tika porznam frajera čo gumi vivaži tagmer bes zavažia tak keť sa mu chce tak to višpicuje do 5g a to ako keť mi to vraveli tak som sa zasmial a le videl som.... a tym brzdam ak si postupal dade skopca a zastal tak že boli horuce a nevichladli zajazdy tak podla mna ich mohlo pokrutiť a ťieš tam môže biť problem stymi valčekmi že je jeden mierne pridretý alebo gumička prestata že uš nevracie poridne alebo vybite voditka strmenou že trasie strmenom keť brzdiš

25.04.2010 22:39
martin144
avatar

Re: netahá motor

tú stranku som otvoril to načo su tie dva kable presne mi povedal pan s toho servisu a vyblikalo mi dve chiby vahu vzduchu kedze má životnosť iba 200 000km a čidlo klepotu motora to nejakí blbec strašne dotiahol tak sa puklo ale itak som tam vystriekal konektor vahu vzduchi som vyčliapal v čističi brzd a de to celkom uspokojivo ale ak bi bola vaha iba 200e tak toeni nič hrozné to bi sa mi ríchlo vratilo na spotrebe a čase ktorí ušetrim idem pozreť ceny na tie dieli prave som panovi poslal vin tak som zvedaví akoú ponuku spraví a lamnda sondu mam ok poprvé som ju meral a volty davala naporiatku teda podla predlohi čo som si nastrednej do zošita zapisal a je vidno že auto robilo dlhé trasi tak nemá biť prečo odidená no pan mi ponuku neposlal prislubil že dnes a kašlal nato. no ok dneska aj ja nato uš kašlm mam dosť toho volantu a počujte ešte mam takú vec keť som tahal vlečku zanim tak sa mi vôbec teplomer nezodvihol teda stej polohi prevackovej a zase keť som dneska zastal na odpočivadle tak do 20sekun vi drel ventilator chladenia je to normalne alebo nie bo neviem toto sú moje prvé zážitki s benzinovím motorom netušim ako sa to má hriať

19.04.2010 22:07
martin144
avatar

Re: netahá motor

Tomas dakujem ťi skusim sa tomu povenovať dneska som akurad prišiem domou a v tom aute to bolo utrpenie žralo mi to desať litrou na stovku a netahalo no prosto.... A ešte jedne a vec keby som mal zlú váhu vzduchu tak by mi to oatu zralo malo??? lebo keť som to kúpil tak prvích 1500km mi to žralo 8litrou na 100 a teras somu hrablo a začalo to ces 10 môže mač nato nejakí vpliv že som tam nalial polosintetyku kedže mám hidraolické zdvíhatka?? no ale tak či onak dakujem za tú stanku len nejak mi to nechce otvoriť

16.04.2010 10:49
martin144
avatar

netahá motor

prosim vás o pomoc mám Legacy 1996 2,0 a netahá mi motor do určitej polohy plinoveho pedala je to ok a potom akokeby mu nedalo davku paliva prosto sa nič nedeje a sčasu načas sa mi rosvieťi porucha motora po dnesnom zistení keť som hladal poruchu nefungujúcich hmloviek som pod pristrojovkou našiem 1 pinoví konektor s čiernym kablom ktorí keť som spojil kontrolka poruchi motora mi začala trvale blikať a ečšťe keť som ťahal asi tonovú vlečku do kopcov tak že som asi dva krat zaradil trojku kontrolka mi svieťila nonstop oleje filtre sviečki som menil indučka kable fajki sú nové palivové čerpadlo je čisté ako lalija podla nazoru jedneho mechanyka že či nemam zapchatý vífuk.... to sa tieš nepotvrdilo ani v saní nemam žiadnu igelitku Alebo keby ste mi vedeli poradiť niekoho v okolí Zvolena čo by mi to vedel pichnuť na počitač lebo pochibujem že keby som zašiel do subaru tak mi povedie že čo si mam spraviť dakujem vám PS: k počitaču sa dostanem najskôr cesvíkend

13.04.2010 19:46
martin144
avatar

Re: Udržovanie stalej svetlej výšky

Nemusiš riešiť že či to bude pasovať z Outbacku, na Legacy sa predavajú tieto tlmiče normalne: http://www.elitecat.cz/CarSelection.aspx a podla mna keby si tam namontoval s Outbacku tak by ti to vyskočilo na svetlú víšku Outbacku čak on bude mať aj tlmiče dlkšie a ten tlmič bude mať nekak uložené že mam mať takuto dĺšku. Ale mna bi skôr zaujimalo či by som moje Lebacy mohol podvyhnuť o dakich 10cm či by to zvladly poloosi

16.03.2010 21:35