Autor | Správa |
---|---|
anzo |
Re: Spinacia skrinka / spínačkaNejde mi potočiť kľúčom.je v spínačka akýsi voľny. Vložím ho tam a nič. Ani doprava ani doľava. Mal niekto taký problém? Forester SF Vybavené..dal som druhý kľúč. Starý bol už úplne vydrany.. teraz môže slúžiť ďalších 22 rokov..😂
04.12.2021 11:14
|
anzo |
Re: chladiaca kvapalinatakze vymena origo uzaveru nadrzky pomohla a teraz je to ok..
21.11.2019 09:44
|
anzo |
Re: Tlak turbaChybal mi tam ten restriktor co ide hadička od turba do wastegate.. Dal som ho tam s dierkou 0,8mm. uz tlačí 0,5-0,6 baru, podla počasia. Neviete aky priemer ma mať ten restriktor?? Ďakujem..
18.11.2019 10:49
|
anzo |
Re: Tlak turbaahojte,,vie niekto aky ma byt max. tlak nasavacieho vzduchu pri EJ20 motore 125kw? Mam Forestra s takym motorom a tlačí mi maximalne 0,4baru. Tlakomer mam skalibrovaný.. Dik..
05.09.2019 21:03
|
anzo |
Re: chladiaca kvapalinajasné. je tak ako má byť,ide až dole do nadžky a je zrezana do šikma aby neoprela o spodok a nesala,a aj spoje sú prečistené,,všetko je tesné, nikde na nej nič nekvapne. ešte som teraz aj koniec hadičky odrezal,keby bol daky preslabeny,a nahubok,vchod tej hadičky co ide do tlakovek nadržky som preleštil.. Akože chyba by mala byť len bud v tej hadičkče a jej tesnosti alebo v uzavere tlakovej nadržky.. No sa mi zda dobré a skúšal som aj druhy uzaver,no nemusí ani ten byť dobrý. Kúpil som aj nový,taký nie origo,ale ten už na pohlad je zly a netesní v stredovom spracovaní,zle zalisovaný,ale ten tam ani nedavam.. robil som to postupne,a prejavi sa to az po určitom najazde,tak uvidím..
05.09.2019 07:26
|
anzo |
Re: chladiaca kvapalinaahojte.. viete niekto poradit,,nechce mi chladiacu kvapalinu nasavat z tej plastovej rezervoarnej nadrzky naspat do chladiaceho okruhu po chladnuti motora. stale sa tam hromadi az potom vyteka.. tu zatku na tlakovej nadrzke uz som vymenil,,a nepomohlo.. hadička medzi nadrzkami tiež je v poriadku a tesni dobre.. dakujem za rady..
02.09.2019 10:26
|
anzo |
Re: Kontrolka motora CHECK ENGINEPúchov
15.05.2019 13:37
|
anzo |
Re: Kontrolka motora CHECK ENGINEMám Forestra S-turbo 2,0 1999 bez uprav už 13 rok. Stale jazdí rovnako bez veskereho zasahu. Posledné asi 4 roky mi občas zasvieti konrolka motora vždy ale len v jednom režime, a to ked idem po dialnici hore DLHŠÍM kopcom,na 5st. pod plným alebo skoro plným plynom a nemenia sa otáčky. Ked sa menia,ze auto zrýchluje,tak to nerobí,ale ked je rýchlosť rovnaka tak zasvieti CHECK ENGINE asi na minutu-dve a zhasne. Vie niekto poradiť? Viem čo to nerobí: Lambda,sviečky,filtre,nastavenie rozvodov,vzduchohadice,vodu netlakuje,olej nežere. Prípadne kto najbližšie Púchova by mi pozrel tu chybu v zazname hlasenia,alebo kto by mi odskúšal tlak turba,nastavenie Blow of ventylu,WastGate...? Ďakujem.
29.04.2019 14:39
|
anzo |
Re: Zvýšené emisné hodnotymal niekto zvysene jemne len HC hodnoty?? a ostatne v pohode..aj lambda,aj CO..
23.11.2017 14:46
|
anzo |
Re: Zvýšené emisné hodnoty..tak stale teda neviem..
27.01.2014 21:31
|
anzo |
Re: Zvýšené emisné hodnoty..Brano,, to nieje problem.. No cez tu emisku som presiel.Hodnoty boli nakoniec vsetky v zelenom.No som nemilo prekvapeny takymi hodnotami...
15.11.2013 14:27
|
anzo |
Re: Zvýšené emisné hodnoty,,ďakujem za odpovede.. je mi jasné že zahriatie a tak.. viem že mám aj mierne deravý výfuk niekde v strednom diely,, no priklanal by som sa tiež skor k Ivankovi. Zo začiatku merania boli hodnoty zvýšené o 100 percent a az po ozaj poriadnom zahriatí boli tesne pod max. hodnotu. Akurát čo ma trochu udivuje,že aj hodnota lambdy bola vysoká.. Po motorovej stránke mi auto nikdy neblblo. Ani raz. Neblbli otáčky ani štartovanie,ani max. výkon.Kontrolka motora mi nikdy nezasvietila. Samozrejme funguje.. :) . Zvažujem ale prečistiť tu lambdu,aj škrtiacu klapku,prípadne skotrolujem ročné sviečky.Sánie aj váha vzduchu sú čisté. Nevie niekdo čím to najlepšie čistiť? Mám aj drúhú novú lambdu,ešte od predch. majitela,chyba bola iba vo filtry, tak mu zostala,,, mám ju skúsiť vymeniť? Zatial ďakujem chlapi..
15.11.2013 13:29
|
anzo |
Re: Zvýšené emisné hodnotycauko,, nechcem len prispiet, ale sa hlavne spytat,, na EK som mal zvysene vsetky emisne hodnoty. boli na hrane.Motor (s-turbo, 125kW) bez LPG, ma uz sice 240000km, no nemal som nikdy ziadnu poruchu,ani mi nezasvietila kontroka motora. filtre,oleje,sviecky pravidelne menim,,neviete v com by to mohlo byt?? mam precistit lambdu a skrtiacu klapku?? pomoze to? Dakujem za rady..
14.11.2013 14:05
|
anzo |
Re: Forester SH + LPG BRC, zle emisiecauko,, nechcem len prispiet, ale sa hlavne spytat,, na EK som mal zvysene vsetky emisne hodnoty. boli na hrane.Motor (s-turbo, 125kW) bez LPG, ma uz sice 240000km, no nemal som nikdy ziadnu poruchu,ani mi nezasvietila kontroka motora. filtre,oleje,sviecky pravidelne menim,,neviete v com by to mohlo byt?? mam precistit lambdu a skrtiacu klapku?? pomoze to? Dakujem za rady..
14.11.2013 13:54
|
anzo |
Re: Digi hodiny-Forester...OK,,, bol tam praskly spoj pri odpore R310... už je to v poriadku...
09.03.2011 07:31
|
anzo |
Re: Digi hodiny-ForesterChalani,, už dva dni nemôžem nájsť návod na opravu tych dig. hodin čo má prvá verzia Forestra...?? Viem že to kdesi bolo a aj som to čítal a nemôžem sa k tomu dopátrať.Poraďtemi, kto vie...Dik.
08.03.2011 09:29
|
anzo |
Re: Motor WRX 01 - nízky výkon..chalani, tak co dalej..?? ako to pokracuje..??
08.08.2010 12:33
|
anzo |
Re: Kabínový filter..neviem mingo,, mne to ide uplne lahko,, zo spodu tesne v pravo od vyparnika AC je uzky plech cca 25mm siroky a 200mm dlhy na dvoch krizovych sroboch v uhlopriecke, v gumovom tesneni.Ked ho vyberes, tam sa vysuva filter.(forest 99 turbo)
08.08.2010 12:13
|
anzo |
Re: Oleje..a preco nie toto..? http://www.subaruparts.sk/blitz.html
27.04.2010 21:53
|
anzo |
Re: Meranie vykonu...aha...
10.04.2010 10:24
|