Autor | Správa |
---|---|
555 |
Re: Subaru Impreza DieselDodes, v servise sa mi toci viacero dieslov, tie s najvacsim najazdom maju cez 220 000km a ziju. Zaklad je nekupit si ten motor na 3km jazdy a ani na 600km jazdy po dialnici nad 160kmh.
08.12.2015 09:53
|
555 |
Re: 2015 Ford Focus RSTo by museli zaviest opat 2,0, ostrek piestov olejom a samomazne ojnice zamenit za mazane a rozsirit ojnicne loziska o par mm. Lenze to by potom tie motory vydrzali prilis dlho.
23.09.2015 21:36
|
555 |
Re: Repas Servo-riadeniaU mna to skoncilo tak, ze ho skusim repasnut fabrickou sadou, sam
22.09.2015 21:13
|
555 |
Re: Repas Servo-riadeniaNa Bruko som zvedavy, mam na nich rozporuplne referencie a jedno asi budem teraz riesit aj ja a premyslem, kde a ako rychlo to spravie.
21.09.2015 22:27
|
555 |
Re: Riešim spotrebu 15-16lTo je len na udrzbu, inym slovom udrziava antikorozvne vlastnosti kvapaliny. Ak ma niekto dokaze presvedcit, ze uz fuknute tesnenie sa da aditivom vyriesit, je frajer. Vezmime si, ze je tam pocas horenia vo valci tlak niekde cez 17Bar, tlak oleja je napr 2-4bar a voda "oproti" ma v pripade "zavodneho" viecka na chladici 1,3bar. Nutne musia bublinky prerazit do vody, vacsia proste berie.
18.09.2015 08:19
|
555 |
Re: Forester - otazky a rady pred kupouAhoj Prve auto ma krajsi interier, ma dalej od velkeho servisu a je seriove. Velka vyhoda je, ze ho mozem upravit Vyhodou pre motor je AT prevodovka, no dost pohlcuje silu motora. Druhe ma blizko k velkemu servisu pri 200 000km, kde sa toho meni celkom dost, ma uz porobene upravy, myslim, ze Brano to robil a nieco k tomu napise. Co sa tyka servisu v BA a okoli, mozem ponuknut svoje sluzby.
08.09.2015 23:06
|
555 |
Re: Forester - Zadné tlmičeSpomenute Pedders robime, Makyee ich ma nahodene, je to komplet zosrobovane aj s hornym ulozenim, len to treba nahodit. Je vhodne mat na to druhe samozaistovacie matice, to bola jedina chyba, co sa stala, dali dve rozne. Chova sa to velmi dobre a ma to spravnu svetlu vysku.
08.09.2015 21:48
|
555 |
Re: Vymena MotoraPrva vec, ma to rovnaky pocet vaciek? 2,5i lubili byt jednovacky. Dalsia, casovanie obstaravaju senzory na vacke a kluke. Ak su ine a oni lubia byt ine, tak je velmi pravdepodobne, ze motor a riadiaca jednotka sa nikdy nedohodnu, kedy je spravny okamih na iskru. Bzucanie je palivova pumpa.
01.09.2015 22:14
|
555 |
Re: Spotreba Outback 2015 2.0D CVTCVT ma snahu zaradit co najskor najvyssi prevod. Ak sa da do manualu, tak toci nie na max tocivy moment/najnizsie mozne otacky, ale mozete z neho vypacit aj max vykon a potom uz je to ako na starych.
31.08.2015 22:45
|
555 |
Re: Dotaz na stav auta192kw je nestandardny vykon pre WRX, to je udaj pre 2,0 WRX STi. 200k km je uz pomerne dost. Pomaly treba mysliet, ze turbo nie je vecne, poriadne skontrolvat mazanie, lebo to byva pricinou fatalneho poskodenia motora, ak tam su povodne tlmice, budu na konci zivota a vseobecne treba pozriet vsetko "spotrebny material". Mali by tam byt nove rozvody, sviecky a nastavene vole ventilov. Vydrz vseobecne nie je mozne hodnotit, mal som v servise WRX, ktora bola asi prekliata, coho som sa chytil, to mi ostavalo v ruke, opravil jednu vec, ta sposobila, ze nevydrzali dalsie casti a mam na prerabku Sturbo s 300 000km, ktory ma taky blok motora, ako nema 2,5STi po 100 000km a to jazdil na lpg... Treba vidiet konkretne auto, no nebude to auto bez invsticii.
30.08.2015 23:05
|
555 |
Re: Impreza - otazky a rady pred kupouDodal by som, ze pri zavodnych autach sa kompozitove lamely a silnesia budiaca cievka v DCCD pouzivaju zasadne na asfaltove trate.
12.08.2015 08:44
|
555 |
Re: EGR ventil...diesel 2010EGR nie je problem zaslepit na diesli a ani trvalo deaktivovat chybove hlasky, nastatie su tam rozumne riadiace jednotky, kam sa dostanem, no pre motor je potrebnejsie, ako sa zda, napriklad sa ohreje za polovicnu dobu. Napriklad, ak je dpf odstraneny, odmietam ladit vykon, radsej nezarobim, ako by mal byt potom zakaznik na mna nastvany.
02.08.2015 23:57
|
555 |
Re: Chybovy kod P1410Sluzi na zlepsenie emisiek za studena. Problem je, ked ostane v otvorenom stave, vtedy do ventilatora prudia vyf plyny a postupne roztavia plast.
27.07.2015 21:36
|
555 |
Re: SKUTOČNĚ KILOMTRENie, ecu nema nic, co by evidovalo km, je to iba vec pocitadla v budikoch.
21.07.2015 22:18
|
555 |
Re: Chybovy kod P1410Sorry, pozeral som, ze nasa praca bola v Telerane aj s detailnym zaberom na nasu nalepku na narazniku Ak je to ten motor, ktory sa oznacuje aj ako R, tak je to Hitachi. Inak to nie je nic drahe, najdlhsie trva pockat, kym vychladne.
20.07.2015 23:41
|
555 |
Re: Chybovy kod P1410Niekedy to pomoze. Vacsinou staci, ak poviem, ze ta kosostvorcovina sluzi iba prvu minutu na zlepsenie emisiek a stoji cez 500€ vetrak a ten egr s cidlom tlaku cez 300 a staci zablendovat tie diery a deaktivovat chybove hlasky, tak blendujeme. Pruser su 2,0 atmo s Hitachi ecu, do tej sa neda dostat, ale uz na tom pracujem.
20.07.2015 22:54
|
555 |
Re: Chybovy kod P1410Ventil na otvaranie blbne, najhorsi scenar, nieco gumene v okoli zhori.
20.07.2015 22:44
|
555 |
Re: Najlepsi olejAbsolutna vacsina sucasneho motorsrotu uz je sprznena katmi. To je to, co vecer tak pekne ziari na okruhoch v koncovom tlmici.
15.07.2015 22:21
|
555 |
Re: OlejeSifon, Motul ma sidlo v Nitre, na ich stranke mas aj predajcov. Nas asi nie,a le vseobecne mas . Ak je problem, zavolaj tam, alebo mne. 300V jazdim od cca 99teho a auto v zivote nevidelo okruh, iba normalne cesty. Povodne som menil asi kazdych 10, teraz koli malemu najazdu za ostatne 3roky menim asi kazdych 1000 lebo pisu ze mam kazdych 6mes... Gear300 75w90 funguje dost dobre, nefunguje 75w140, ktory je modry, ten ale nie je pre civilne prevodovky.
13.07.2015 23:20
|
555 |
Re: Schvaleny motory olej - aky vlastne???V servise pouzivam Motul a pretoze ma ktokolvek moze dat na sud a znalecky posudok, tak tam davam to, co najdes na ich stranke ako najodpucanejsi olej, 8100 0w30 C2.
12.07.2015 21:21
|